5city Wiki
Advertisement
Sezon 1

ℹ️️

Aiden Parks to postać, którą odgrywa Destiny.

Ogólny opis

Aiden Parks jest funkcjonariuszem Los Santos Police Department o numerze odznaki 108. Swoją pracę w jednostce policji rozpoczął, obejmując stopień Sierżanta III Stopnia, jednakże ze względu na swoje umiejętności oraz chęć niesienia pomocy zwłaszcza nowszym oficerom, awansował w jej strukturach i obecnie piastuje stopień Porucznika II Stopnia. Jest to funkcjonariusz o spokojnym usposobieniu i bardzo lubiany w szeregach policji. W departamencie pełni niezwykle istotną funkcję - jest osobą zajmującą się sprowadzaniem radiowozów policyjnych dla nowych oficerów, którzy po awansie ze stopnia kadeta rozpoczynają swoją samodzielną służbę w LSPD.

Aiden Parks przez długi czas należał do Los Santos Police Department, gdzie legitymował się odznaką o numerze 404 (przed zmianą systemu numeracji odznak był to numer 16), jednakże po zobaczeniu nowych mundurów dla szeryfów, których szycie trwało 6 miesięcy, zadecydował o zmianie frakcji w jednostce policji i wstąpieniu w szeregi Blaine County Sheriff's Office. Na podobny ruch zdecydował się wówczas również Alex Montanha. Otrzymał on wówczas odznakę z numerem 325. Wraz z przejściem do BCSO, Aiden dołączył do jednostki specjalnej SERT.

Aktualnie, po zmianach w odznakach spowodowanych usunięciem High Commandu, funkcjonariusze noszący stopień od Porucznika wzwyż będą legitymowali się odznaką 100+. Parks otrzymał odznakę z numerem 108.

Galeria

Pojazdy

Cytaty

  • "Znałem kiedyś taką Natalię. Dużo jadła, a jak piła, to nie wiedziała, jak się nazywa." (do Gregory’ego Montanhy o Sussane Shelby, nawiązania OOC)
  • "Spodnie to będą… o, pizza mi przyjechała. (...) Spodnie to będą te, 130, idę po pizzę."
  • "Pastor puknie kadzidełkiem po czole."
  • "Uspokój się, bojówkarzu Ty, leżysz to leż." (do Dii Garcon)
  • "Mia, lekko głupia jesteś, ale w porządku, zdarza się." (do Mii Clark, po tym, jak strzeliła do innego funkcjonariusza)

Ciekawostki

  • Część jego kolegów z pracy myśli, że Aiden jest łysy, ponieważ bardzo rzadko można zobaczyć go bez żadnego nakrycia głowy.

LSPD

Advertisement