5city Wiki
Advertisement
Sezon 2

Albert Speedo to postać, którą odgrywa xN0rth.

Ogólny opis

Albert Speedo z początku mieszkał wyłącznie na Drugim Dystrykcie (wl off), jednak dość szybko się przeniósł. Zaczynał od drobnych rabunków sklepów spożywczych, gdzie napadał na kasetki, lub banki Fleeca. Już w pierwszym miejscu zamieszkania załapał doskonały kontakt z Vasquezem Sindacco, który wprowadził go w życie przestępcze pod swoim skrzydłem i opactwem. Szybko znaleźli wspólny język, więc wziął za niego odpowiedzialność i to głównie dzięki brunetowi jest teraz członkiem Zakshotu.

Galeria

Fan Arty

Pojazdy

  • Zirconium Stratum
  • RT3000
  • Karin Sultan MK.III
  • BIMX
  • Calico GTF
  • Jester RR
  • Declasse Burrito
  • Mitsubishi Evo 9
  • Invetero Coquette D10
  • BMX

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

  • Albert przez swoje pierwsze dni w mieście starał się dostać certyfikat o niekaralności. Jednak za każdym razem funkcjonariusze LSPD nie chcieli mu jej wydać.
  • Speedo podczas wyrabiania licencji na broń, po zadanym pytaniu przez Ritę Armas, w jaki sposób celuje się z broni palnej, wyciągnął nielegalny pistolet i zaczął celować w ścianę. Pomimo tego incydentu otrzymał licencję.
  • Albert z początku miał skrzekliwy i piszczący głos, który później zmienił dzięki operacji strun głosowych, ponieważ, jak sam twierdził, ten głos go wkurwiał i bolał przy długim mówieniu.
Advertisement