5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Sezon 1

Alex Montanha to postać, którą odgrywa bruno63.

Ogólny opis

Alex Montanha (a właściwie Alexander Montanha, bo tak brzmi jego pełne imię i nazwisko) jest młodym funkcjonariuszem policji mieszkającym w Los Santos. Po dołączeniu do jednostki policji otrzymał numer odznaki 10 (po zmianie systemu numeracji odznak był to numer 401) i stopień Kapitana III Stopnia. W wyniku przeprowadzonych przez Pisicelę zmian w High Command i degradacji ówczesnych jego członków na stopień Kapitana II Stopnia również stracił swój stopień i został Kapitanem I Stopnia.

Wielu funkcjonariuszy zaczęło dostrzegać jego wizualne podobieństwo do Gregory'ego Montanhy, a ze względu na posiadanie tego samego nazwiska zasugerowano nawet obu mężczyznom przeprowadzenie odpowiednich testów. Ich wyniki okazały się dla nich szokujące - wykazały one bowiem, że Alex jest synem Gregory'ego. Żaden z nich nie był tego świadomy, ponieważ ojciec Alexa nie uczestniczył w jego wychowaniu. Dopiero po jakimś czasie okazało się, że jest on efektem wpadki byłego szefa policji z koleżanką jego kuzynki. Jego matka miała wówczas 20 lat, a ojciec 15. Pomimo odkrycia rodzinnej tajemnicy, Alex nie utrzymuje z ojcem większego kontaktu i uważa go za fatalnego rodzica, który w ogóle się nim nie interesuje.

Przez długi czas należał do LSPD, po zobaczeniu nowych mundurów szeryfów zdecydował się jednak zmienić frakcję (wraz z Aidenem Parksem) i obecnie reprezentuje jednostkę BCSO. Wiązało się to ze zmianą numeru odznaki i przez krótki okres legitymował się on numerem 331, jednakże po przejściu Maxa Powera do State Police, przejął jego dawny numer odznaki - 312. Aktualnie, po zmianach w odznakach spowodowanych usunięciem High Commandu, funkcjonariusze noszący stopień od Porucznika wzwyż będą legitymowali się odznaką 100+. Alex otrzymał odznakę z numerem 107.

9 stycznia 2022 roku otrzymał swój pierwszy awans w jednostce - na Kapitana II Stopnia, zrównując się tym samym stopniem ze swoim ojcem.

Galeria

Pojazdy

Cytaty

Ciekawostki

  • Jest synem Gregory'ego Montanhy, o czym dowiedział się dopiero niedawno.
  • Był postrzelony przez Rambriego Fushera, w wyniku czego krnąbrny oficer został wydalony z departamentu policji.
  • Na co dzień nie używa swojego pełnego imienia dlatego, kiedy jego własny ojciec zwrócił się do niego

LSPD

Advertisement