5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Sezon 1

Arthur MacArthur to postać, którą odgrywa Michaeten.

Ogólny opis

Arthur MacArthur jest dwudziestopięcioletnim pracownikiem EMS. Początkowo młody Arthur starał się sprostać oczekiwaniom swojego ojca, wysokiego rangą członka Royal Air Force, Idąc jego śladem, sam dołączył do jednostek powietrznych jej królewskiej mości i rozpoczął karierę jako pilot helikopterów “Search&Rescue” (SAR). Nie spełniał się jednak w tej roli. Pozycja ojca, który po długoletniej służbie został Marszałkiem Pułku Lotniczego w Bazie Lotniczej Brize Norton, kładła się cieniem na jego pracy. Arthur nie potrafił poradzić sobie z wiecznym porównywaniem do niedoścignionego “ideału”, jakim był jego ojciec.

Pomimo najszczerszych starań, poświęcenia i oddania Arthur nie potrafił sprostać stawianym mu oczekiwaniom. Mimo ewidentnego talentu i inteligencji, które wykazywał podczas pracy jako pilot, Ojciec dalej postrzegał go na równi z pasożytem lub śmieciem i praktycznie nie przyznawał się do syna. Po paru latach czynnej i ciężkiej służby Arthur miał dość i powiedział w końcu “pas”. W wieku 23 lat porzucił Siły Powietrzne Jej Królewskiej Mości i zdecydował się zignorować pogardę czy irytację, którą dobitnie okazał Ojciec w reakcji na jego decyzję, całkowicie zrywając kontakt z synem. Dzięki zgromadzonym w trakcie służby funduszom Arthur mógł powoli realizować uknuty wcześniej plan działania, którego pierwszym etapem była ucieczka. Pragnął znaleźć się jak najdalej od Anglii, kojarząc ojczyznę jedynie z poniżaniem i ośmieszaniem ze strony swojego ojca. Wsiadł do pierwszego lecącego do Stanów Zjednoczonych samolotu, który napotkał na londyńskim lotnisku Heathrow, postanawiając, że na obcym kontynencie rozpocznie przygodę na własny rachunek.

Początkowo przez tydzień pozostał w Nowym Yorku, starając się przemyśleć i opracować swój plan działania. W końcu jednak rozpoczął podróż w kierunku zachodniego wybrzeża, imając się po drodze wielu prac dorywczych w miejscach, które uznał za przyjazne i zatrzymał się w nich na dłużej. Pracował na stacjach benzynowych, dzięki swojemu militarnemu doświadczeniu znalazł także zatrudnienie w lokalnej strzelnicy jako instruktor.

Po mniej więcej dwóch latach od przylotu do Stanów Zjednoczonych “wiatr”, a zarazem intuicja zaprowadziła go do Los Santos, mimo że sam nie był pewien czym stanie się dla niego to miasto - chwilowym przystankiem czy stacją końcową, na której odnajdzie w końcu to czego, szukał przez całe życie. Arthur jest osobą spokojną. Inteligentnym młodym chłopakiem, który potrafi myśleć logicznie i funkcjonować nawet poddany wymagającym i stresującym sytuacjom. Powoli otwiera on się na ludzi, mimo że w jego głowie dalej toczy się wojna i pojawia się cichy głosik jego Ojca, mówiący, że nie jest wystarczająco dobry i na zawsze pozostanie śmieciem.

Galeria

Pojazdy

  • Ford Explorer EMS
  • Dinka Blista
  • Declasse Mamba
  • Vapid Dominator GTX
  • Tailgater S

Cytaty

  • "Tak, zajebałem mu baseballem i powiedziałem, że nie mam czasu na takie wygłupy, bo idę meble z Ikei skręcać" (opowiadając Samuelowi o tym, jak został prawie porwany pod sklepem meblowym)
  • "No tak, ale poza mną jest jeszcze moje ego i osobowość, a to już piątka." (tłumacząc znajomym czemu nie uważa by wspólne mieszkanie było dobrym pomysłem)

Ciekawostki

  • Swojego pierwszego dnia na wyspie brał udział w rozmowie kwalifikacyjnej w ówczesnej Charlotte Cafe. Nie dostał się.
  • Z powodu wizualnego podobieństwa do Komendanta Capeli w ciągu swoich trzech dni na wyspie pięciokrotnie porwano go na zakładnika.
  • Jest singlem z wyboru. Nie własnego wyboru.

EMS

Advertisement