5city Wiki
Advertisement
Sezon 2

Ashley Carter, to postać odgrywana przez Nataloo_.

Ogólny opis

Przeszłość

Ashley Carter jest 28-letnią amerykanką z meksykańską rodziną. Zawsze uśmiechnięta mimo częstych smutków i pozytywnie nastawiona do życia. Uczona by widzieć w ludziach najlepsze i zawsze być dla nich oparciem.

Jej ojciec był dzieckiem nielegalnych imigrantów, który dorastał w najgorszej części typowych amerykańskich slumsów. Gdy poznał matkę Ash, bardzo urodziwą blondynkę, która dorabiała jako kelnerka w restauracji przyszłej teściowej, wiedział, że kobieta, wtedy jeszcze dziewczyna, zawróci w jego głowie. Dwójka nastolatków szybko złapało kontakt i oboje zdziwili się jak podobni są. Gdy po kilku latach pięknej historii miłosnej pobrali się, mieli jeden cel dla swojej rodziny. “Nasze dzieci będą żyć lepiej niż my” Zgodnie z tym hasłem, jeszcze przed małżeństwem ta dwójka całe dnie zajmowała pracą i edukacją, żeby oni, ich przyszłe dzieci oraz ich rodzice na starsze lata, mieli dostatnie życie. Matka zawsze była przyjazna i łagodna, więc zgodnie ze swoim sercem zajęła się pracą z dziećmi, zaczynając od zwykłej psycholog szkolnej. Ojciec mniej patrzył na swój komfort i cele, a bardziej na możliwe zarobki. Dlatego też w momencie gdy Ash urodziła się jej ojciec był bardzo zajęty stażem lekarskim. Długie lata nauki i edukacji przyniosła skutki i Antonio został chirurgiem, który następnie piął się wyżej w hierarchii prestiżu. Wiele lat dzieciństwa Ashley nie miała dużego kontaktu z ojcem. Ten starał się najbardziej jak mógł jednak wymagająca praca uniemożliwiła mu wymarzone ojcostwo. Ash wiedziała, że praca taty jest bardzo ważna, zarówno z ich perspektywy jak i wszystkich ludzi, których Antonio ratował. Jej matka zawsze pokazywała respekt i miłość do swojego męża, ucząc córkę zrozumienia i cierpliwości. Młoda szatynka jednak widocznie tęskniła za tatą, widząc te wszystkie rodziny w szkole, brakowało jej ciepła i ojcowskiej ochrony. Dziewięcioletnia już dziewczyna nie wiedziała jednak, że jej modlitwy obrócą się przeciwko niej. Gdy kilka lat później, w momencie gdy Ash zaczynała liceum, ku wielkiej uciesze rodziców medyczne, jej relacja z ojcem zaczęła się polepszać. Ash nie wiedziała jeszcze czemu ojciec nie pracuje już tyle co wcześniej, cieszyła się, że powrócił do jej życia. Antonio marzył o synu, ale gdy powrócił do życia córki, zauważył że płeć wcale nie przeszkadza im w wspólnych aktywnościach. Chodzili po sklepach, kupowali ubrania, ale Ash, ku uciesze ojca najbardziej upodobała sobie lekcje samoobrony oraz budowanie ogrodowej altany. Mając 17 lat jej ojciec trafił do szpitala, teraz nie jako lekarz, ale pacjent. Słysząc o jego chorobie, Ash poczuła się zdradzona, zrozumiała, że te ostatnie trzy lata były spowodowane tylko zagrożeniem zdrowia. Wchodząc do sali gdzie leżał jej ukochany tata, zobaczyła płaczącą matkę i słabo uśmiechającego się tatę wraz z grupą lekarzy. Nigdy nie była osobą agresywną, zazwyczaj zamiast się złościć to popadała w smutki. Rodzice pilnowali by córka dorastała w dobrych wartościach. Wtedy jednak pierwszy raz wydarła się na rodziców, za trzymanie tajemnicy i traktowanie jej jak dziecka. W ich rodzinie szczerość zawsze była najważniejsza, wiedziała o tym gdy posadziła rodziców w salonie i wyznała, że może i nie powinna,ale nie patrzy na chłopaków tak jak reszta koleżanek, oraz wtedy kiedy przyznała, że napiła się wina na imprezie, w obu przypadkach była wystraszona i zawstydzona, wiedziała jednak, że rodzice ją kochają i nigdy to się nie zmieni. Następne miesiące, pomimo złości na rodziców, spędzała w szpitalu rozmawiając z nimi o wszystkim i niczym. Gdy pewnego dnia wróciła, z uśmiechem na twarzy i stypendium na studia medyczna spotkała się z widokiem zapłakanej matki oraz pustego pokoju. W tym momencie coś w niej pękło, zdała sobie sprawa że ojciec nie zobaczy jej ukończenia szkoły, nie pozna jej pierwszej dziewczyny, nie zaprowadzi jej pod ołtarz. W przypływie tych buzujących emocji, z którymi nigdy nie radziła sobie najlepiej przysięgła sama sobie, Bogu, jeśli jakiś istnieje oraz ojcu, że nie pozwoli by na jej warcie dzieci opłakiwały przedwcześnie rodziców.

Studia minęły jej spokojnie, ciągle motywowana swoim celem osiągała dobre wyniki i mimo zarwanych nocek nie czuła zmęczenia. Na pierwszych miesiącach stażu spotkała się z wieloma przerażającymi przypadkami i pracując już w szpitalu czasem chciała to wszystko zostawić i wrócić do matki pomóc jej w nowo-otwartej przez nią szkole. Nigdy jednak się nie poddała, nocne rozmowy z mamą pomagały jej ze stresem. Po zakończeniu wszystkich stażów i nauk wyjechała do nowego miasta by tam zacząć przygodę jako lekarka. Stojąc na lotnisku, ta nie za wysoka szatynka, w krótkich włosach po raz kolejny tęskniła za ojcem. Po kilku głębokich wdechach postawiła ten krok zostawiając za sobą lotnisko. Gotowa na nowy start, nowe przygody i potencjalnie nową miłość.

Galeria

Do uzupełnienia

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

Advertisement