5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Aurora Clark to postać, którą odgrywa Polonistyczna.

Ogólny opis

Aurora Clark urodziła się w Seattle w 1 czerwca 1995 roku. Była młodszym dzieckiem Davida i Chloe Clarków – szanowanych lekarzy stomatologii, jej sześć lata starszy brat nazywał się Tristan. Przez dwanaście lat Aurora wychowywała się w domu, w którym niczego nie brakowało. Otaczała się książkami, łaknęła wiedzy, jej marzeniem była praca na ostrym dyżurze w szpitalu i ratowanie życia każdego człowieka. Jako mała dziewczynka bawiła się w lekarza swoich zabawek, jako starsza – zatapiała się w atlasy anatomii ludzkiej. Wszystko układało się wspaniale aż do dnia jej dwunastych urodzin. Kiedy wstała, okazało się, że jej rodzice zniknęli. Porzucili ją i wymusili pośrednio na Tristanie, by zaopiekował się młodszą siostrą aż nie osiągnie dorosłości. Po pewnym czasie Tristan i Aurora odkryli, że życie, które prowadzili przez wiele lat pod opieką rodziców było kłamstwem. W rzeczywistości David i Chloe byli członkami zorganizowanej grupy przestępczej zajmującej się napadami, przemytem i handlowaniem środkami odurzającymi. Ich zniknięcie było spowodowane koniecznością ochrony dzieci przed poważnymi konsekwencjami ze strony kryminalnego świata. Prawda o rodzinie, samotność, nieutulona tęsknota sprawiły, że Aurora z wesołej towarzyskiej dziewczynki stała się odludkiem, z którym nikt nie utrzymywał kontaktu. Jedynym promykiem nadziei w jej szarej rzeczywistości były chwile, gdy Tristan podchodził pod okna jej klasy i krzyczał „Marco!”, ona zaś w myślach odpowiadała „Polo!”. Niestety po pewnym czasie i ta radość została jej odebrana. Tristan, nie dając sobie rady z utrzymywaniem siostry, postanowił oddać ją w ręce systemu. Sam ruszył w świat, w poszukiwaniu pracy i statecznego życia.

Aurora zamieszkała w domu dziecka, trafiała następnie do różnych rodzin zastępczych, w których nigdy nie otrzymała odpowiedniego wsparcia i miłości. Mieszkała w różnych miastach: Chicago, Los Angeles, Waszyngton,... W żadnym mieście nie znalazła domu. Jej jedyną odskocznią były książki, dzięki którym miała nadzieję spełnić swoje marzenie o byciu lekarzem. Po ukończeniu szkoły Aurora dostała się na studia medyczne, podczas których ciężko pracowała, by zdobyć stypendium naukowe. Jej cechy: pracowitość, sumienność, rzetelność pomagały jej w realizacji tego celu. Jednocześnie doskwierała jej coraz większa samotność. Na przedostatnim roku studiów poznała starszego o trzy lata mężczyznę o imieniu Dan. Jako łaknąca poczucia bezpieczeństwa, czułości, troski kobieta bardzo zaangażowała się w tę relację. Dan wydawał się idealny: silny, stanowczy, męski. Aurora, jako niedoświadczona, nie dostrzegła nawet, jak wokół niej zamyka się złota klatka. Dan odciął ją całkowicie od życia, dochodziło do awantur po zbyt długim pobycie w sklepie. Z powodzeniem ukończyła studia medyczne i zdała lekarski egzamin praktyczny. Niemniej, kosztowało ją mnóstwo sił psychicznych. W pewnym momencie coś pękło, dziewczyna uciekła. To był chwilowy zryw odwagi, w którym Aurora zabrała wszystkie swoje najpotrzebniejsze rzeczy i wsiadła do przypadkowego pociągu. Jak w transie przesiadała się na stacjach, by zatrzeć za sobą ślad. Wylądowała w Miami. Tam ukończyła studia podyplomowe z zakresu psychoterapii, dzięki którym była w stanie choć częściowo nazwać swoje traumy. Ważniejsze jest jednak to, że zyskała umiejętność rozmawiania z ludźmi, dodawania im otuchy i zmiany perspektywy. Jednocześnie, znalazła oparcie w rozwoju duchowym. Zaczęła się często modlić, chodzić do kościoła oraz uprawiać jogę. Niestety, mimo ostrożności, Dan odnalazł ją na Florydzie. Choć była o wiele pewniejsza siebie, lepiej stawiała granice, to jednak asertywność wobec agresywnego i pijanego Dana była niemal niemożliwa. Wydzwaniał do niej z różnych numerów telefonów o każdej porze dnia i nocy. W końcu przestraszona pobiegła na komisariat policji, by zgłosić stalking, którego doświadczyła. Po wielogodzinnym oczekiwaniu na obsługę przez funkcjonariusza, została zlekceważona, podano w wątpliwość jej wrażenia, słowa, obawy. Kilka dni później, Dan zaatakował ją i uderzył dotkliwie. Aurora uciekła po raz kolejny. Od tego czasu kobieta nie ufa też policji. Do Los Santos przyjeżdża, by po raz kolejny spróbować żyć normalnie z dala od niebezpiecznego Dana.

Aurora, choć spotkało ją wiele złego, stara się być życzliwa i dobra dla innych ludzi. Niestety, czasem bywa naiwna i zaufa niewłaściwym osobom. W pracy jest sumienna, rzetelna i dokładna. Działania medyczne opiera na Evidence Based Medicine. Kiedy walczy o życie pacjenta, jest nieustępliwa. Szczerze nienawidzi, gdy ktoś przeszkadza jej w wykonywaniu obowiązków lekarza. W równy sposób traktuje wszystkich pacjentów: osoby w kryzysie bezdomności, osoby z uzależnieniami, przestępców czy policję... Uważa, że każdemu należy się profesjonalna opieka medyczna.

W kontaktach z innymi ludźmi Aurora zazwyczaj jest miła i życzliwa, nie pakuje się w kłopoty. Jest przykładną obywatelką, także dlatego, że nie chce mieć nic wspólnego ze służbami porządkowymi. W sytuacji zagrożenia reaguje nieprzewidywalnie, zdarza się, że wpada w panikę, ale bywają sytuacje, w których znajduje w sobie niezwykłą siłę i odwagę.

Galeria

Do uzupełnienia

Pojazdy

  • Cruiser
  • Weeny Issi
  • Wmc Rat Bike

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

  • Medycy i kilku policjantów, z Lueną i Ziemniakiem na czele próbowali zeswatać Aurorę z Capelą i zorganizować im ślub. W tym celu wywieźli jedno i drugie na molo i ubrali medyczkę w suknię ślubną, jednakże niedoszły Pan Młody wskoczył do morza i uciekł z ceremonii.
Advertisement