5city Wiki
Advertisement
Sezon 1

ℹ️️

Bambina Morrison jest postacią odgrywaną przez ladybambina007.

Ogólny opis

Bambina Morrison to była Szefowa EMS. Przez dłuższy czas używała alias Camilla Cameron, ponieważ ukrywała swoją prawdziwą tożsamość.

Galeria

Fan arty

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

  • Bambina jest najmłodszym dzieckiem Państwa Morrison - posiada 4 rodzeństwa.
  • Jej matka z pochodzenia włoszka nadała jej imię, które znaczy "dziecko".
  • Ledwo ukończyła studia medyczne.
  • W przeszłości borykała się z uzależnieniem od narkotyków.
  • Była narzeczoną jednego z członków East Side Balla Gang - Marshalla Zbany. Po zabójstwach kilku członków życzyła śmierci OG gangu (wiedziała, że to on za nimi stał). Groziło jej ogromne niebezpieczeństwo.
  • Pod nieobecność narzeczonego spakowała się i wyjechała z miasta, zmieniając tożsamość (Camilla Cameron).Często padała ofiarą porachunków między gangami, jako najsłabsze ogniwo.
  • W nowym miejscu ulegała wypadkowi i nie pamiętała nic z nowego życia. Po kilku tygodniach wspomnienia wróciły, ale nikomu o tym nie mówi, jest jej tak wygodniej.
  • Była jednym z założycieli Viceroy Hospital (aktualnie główny szpital w mieście to PillBox), zwolniła się, wyjeżdżając z miasta, nie podając przyczyny. Wróciła po kilku miesiącach, zajmując stanowisko Medical Assistents, (obecnie Resident).
  • Posiada blizny po postrzale na brzuchu i klatce piersiowej – jeden z członków East Side Balla Gang próbował ją porwać jako przynętę, podczas ucieczki zajechał jej drogę i oddał kilka celnych strzałów. Bambina walczyła o życie po tych obrażeniach.

EMS

Advertisement