5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Billy Babe jest postacią, która odgrywa BanduraCartel.

Ogólny opis

Billy Babe jest stosunkowo młodym funkcjonariuszem policji służącym w Los Santos Police Department. Pochodzi z Francji, skąd przybył do Ameryki, a konkretnie do stolicy stanu San Andreas, w celu zrekrutowania się do miejscowej jednostki policji. Swój akces do niej zgłaszał już kilka miesięcy wcześniej, jednakże w lutym 2022 roku dopiął swego i otrzymał zaproszenie do wzięcia udziału w akademii policyjnej odbywającej się na terenach lotniska Zancudo. Miała ona na celu wyłonić kandydatów do zasilenia szeregów jednostki LSPD z ponad 100 rekrutów, którzy przeszli wcześniej rozmowy kwalifikacyjne lub (tak jak Billy) otrzymali na nią zaproszenie w formie listu.

Billy pojawił się na akademii 15 lutego 2022 roku i trafił jako rekrut z numerem 18 do grupy pierwszej, białej, której FTO Commanderem był Zastępca Szefa Policji, Juan Pablo Pisicela, a pomagającymi mu osobami Frank Parouva i Jack Green. Już pierwszego dnia zwrócił na siebie uwagę swoich FTO - był osobą bardzo głośną i oryginalną, ubarwiającą grono rekrutów swoją nietuzinkową osobowością. Udało mu się zjednać sobie część kolegów z grupy, między innymi Xanthię Moon czy Johna Wytrycha, w których obronie niejednokrotnie stawał. To on był między innymi pomysłodawcą tego, żeby ujemne punkty Xanthii, które ta otrzymała w wyniku wylosowanej za wygranie zadania karty - przepisać na niego. Pomimo tego, że uważany był za osobę leniwą i średnio nadającą się na policjanta - zaskoczył swoich FTO i ukończył całą akademię. 20 lutego 2022 roku jego nazwisko zostało odczytane z listy nowoprzyjętych do LSPD kadetów. Otrzymał odznakę o numerze 521.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Cytaty

  • "Pastor jest normalnie tym... od roweru"

Ciekawostki

Do uzupełnienia

LSPD

Advertisement