5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Bjorn Skjalg to postać, którą odgrywa DsP.

Ogólny opis

Bjorn Skjalg jest funkcjonariuszem policji, który wziął udział w ostatniej rekrutacji do departamentu policji w Los Santos, mającej miejsce w lutym 2022 roku. W przeciwieństwie do większości swoich kolegów z pracy nie pochodzi ze Stanów Zjednoczonych, a do stolicy stanu San Andreas, w której obecnie służy, przybył z bardzo daleka, bo wiem aż z zimnej Norwegii, stąd jego dość oryginalne, jak na członka LSPD, nazwisko. Uważa się za osobą zdeterminowaną i zmotywowaną do pracy, która jest dla niego nie tylko zwyczajnym zawodem, ale również życiową pasją, od zawsze bowiem marzył o pracy w policji. Liczy również na to, że będzie mu dane realizować się w swoim fachu jak najdłużej, a będzie w nim dążył do zachowania na ulicach miasta bezpieczeństwa, ładu i porządku. Rolą, w której najlepiej odnajdywałby się w swoim zawodzie, byłby kierowca pojazdu, w tym pilot maszyny powietrznej, lub negocjator, chociaż uważa się za osobę, która stara się być wszechstronna i nie miałby większego problemu z odnalezieniem się w dowolnej roli. Wszystkie swoje zadania chciałby wykonywać, najlepiej jak potrafi i dawać z siebie wszystko w swoim zawodzie, chociaż nie dąży do bycia osobą najlepszą.

W przeszłości miał już do czynienia z pracą w służbach, był między innymi członkiem norweskiej jednostki specjalnej, Mandos Hill, do której trafił w wieku osiemnastu lat. Dryg do służb zaszczepił w nim jego ojciec, który zmarł na raka dwa lata po tym, jak Bjorn zrekrutował się do swojej jednostki. Początkowo był w niej zwykłym żołnierzem, jednak później otrzymał swój własny oddział, którym dowodził. Jego jednostka funkcjonowała dobrze, jednakże została po pewnym czasie rozwiązana, dlatego postanowił poszukać nowych wyzwań w życiu, i tak trafił do Ameryki i miasta Los Santos. W życiu najbardziej ceni takie wartości jak rodzina oraz swoi przyjaciele, a także lojalność osób, które coś dla niego znaczą, jak i wobec nich. Ważne dla niego jest również dążenie do realizowania swoich celów oraz przestrzegania zasad, które go obowiązują w danym czasie. Do jego zainteresowań należą między innymi szybkie samochody, zdarza mu się również czasami spędzać wolny czas na morsowaniu. Skjalg jest osobą głęboko wierzącą w Boga, uważa się również za asertywnego, gotowego do podjęcia każdego czekającego na niego zadania, oraz pewnego siebie, jednak nie aroganckiego - stawia sobie pewne granice, których nie przekracza. Do swoich zalet zalicza ponadto punktualność oraz szczerość - do bólu, nigdy nie kłamie.

Bjorn, by zostać przyjętym do Los Santos Police Department, stawił się 12 lutego 2022 roku na komendzie Mission Row, gdzie przeszedł tego samego dnia swoją rozmowę kwalifikacyjną. Przeprowadzali ją Alex Andrews, Marlin Slow, Jack Green. Lance Trench oraz Thomas Shelby i u każdego z nich wywołał bardzo pozytywne wrażenie, dzięki czemu pomyślnie przeszedł pierwszy etap rekrutacji do jednostki, a co za tym idzie, zakwalifikował się do wzięcia udziału w trwającej pięć dni akademii policyjnej. Jako rekrut z numerem 52 został przydzielony do prowadzonej przez FTO Commandera, Kapitana Toma Rifta, grupy czerwonej. W grupie tej pomagali mu świeżo awansowany Sierżant Peter Griffin oraz Oficer III+1 Stopnia Chase Mcqueen. Skjalg przez wszystkie dni akademii zebrał bardzo pozytywne opinie na swój temat, był jedną z nielicznych osób ze swojej grupy, które ukończyły całą akademię. Jego nazwisko zostało wpisane na listę nowoprzyjętych do LSPD kadetów, o czym dowiedział się w niedzielę, 20 lutego 2022 roku. Przyjął odznakę o numerze 515.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

Advertisement