5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Brigette Dupont to postać, którą odgrywa Tysiaczeeq

Ogólny opis

Brigette Dupont to pochodząca z Francji kobieta, która pojawiła się w Los Santos w celu zostania psychologiem, zwłaszcza pracującym z policją. Po kilku tygodniach starań przyjęto ją na staż w departamencie, wraz z Antonio Torresem, a pracę na pełen etat miała otrzymać ta osoba, która lepiej pokaże się w trakcie okresu próbnego i udowodni swoją przydatność do pełnionej funkcji. Brigette nie wykorzystała swojej szansy, dopuściła się niemoralnych czynów na celach komendy z Bongo Jacksonem oraz Tommym Nelsonem, za co ją zwolniono z pracy, a dwójkę funkcjonariuszy zawieszono na kilka dni w pełnieniu służby, a także zdegradowano o jeden stopień. Jej przygoda z policją była więc krótka, jednak z pewnością zostanie zapamiętana przez funkcjonariuszy.

Po zwolnieniu z Los Santos Police Department, Brigette zerwała z wizerunkiem grzecznej i porządnej obywatelki i niedługo później przyłapano ją na handlu narkotykami, następnie zaczęła brać udział w mniejszych napadach. Gangsterzy (z Erwinem Knucklesem na czele) próbowali ją zabić, jednakże kobieta najprawdopodobniej jest nieśmiertelna, ponieważ przeżyła swój własny pogrzeb, podczas którego została spalona i użyta jako nawóz do kwiatków, a zamiast "Marszu pogrzebowego" wybrzmiał wówczas "Anielski Orszak". Nie była to jedyna próba jej zabicia, a Dupont nadal żyje.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

  • "Bonjour!" - w jej języku oznacza to "do widzenia!", we francuskim już niekoniecznie, przez co nie raz była wyśmiewana, między innymi przez funkcjonariuszy policji.

Ciekawostki

  • Brigette jest najprawdopodobniej nieśmiertelna - podobno umierała już kilka razy, jednak nadal żyje, przeżyła nawet swój własny pogrzeb.
  • Z policji została wyrzucona z hukiem za dopuszczenie się niemoralnych czynności na celach komendy z dwójką funkcjonariuszy.
Advertisement