5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Cappy Guwienov to postać, którą odgrywa YoungMulti.

Ogólny opis

Cappy Guwienov jest bliskim przyjacielem Robinsona Loudy i w departamencie policji Los Santos zatrudnił się dokładnie dzień po nim. Tym samym, podobnie jak jego kumpel, przybył na komendę Mission Row w chwili, kiedy w Los Santos Police Department nie trwała żadna rekrutacja do jednostki. Pomimo tego Juan Pablo Pisicela zdecydował się zaprosić go do biura szefa, a tam przyjął go do departamentu na stopień kadeta. Otrzymał odznakę o numerze 060, która, podobnie jak w przypadku tej Loudy miała niestandardowy jak na kadetów numer (powinna zaczynać się od 500, jednak była to indywidualna decyzja Pisiceli), przez co "Janek" zaczął nazywać go "Sześćdziesioną" i kazał mu zgłaszać się w ten sposób na policyjnym radiu. Podobnie jak miało to miejsce w przypadku Robinsona Loudy, Cappy został zabrany przez Pisicelę i towarzyszących mu aktualnie funkcjonariuszy na pas startowy lotniska, który miał wyczyścić, które to zadanie bez większego problemu wykonał. Cappy służył wcześniej w innych jednostkach policji, jednakże swoją przygodę z LSPD rozpoczął od zera.

Dnia 13.03.2022 został wyrzucony z LSPD za nieaktywność. Wcześniej nie udało mu się zdać egzaminu na Oficera.

Galeria

CappyGuwienov.pngCapyy Guwienov.png

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Do uzupełnienia.

Cytaty

  • "Lekkie 10-350." - na radiu po kolejnej kraksie.

Ciekawostki

  • Cappy Guwienov służył kiedyś w Liberty City i miał rangę Kapitana (legendarna seria LSPDFR na kanale Multiego z GTA IV). Został odesłany do oddziału policji w Los Santos, po tym jak bezpodstawnie zabijał ludzi na służbie.

LSPD

Advertisement