5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Carson Conforti jest postacią odgrywaną przez MrAdamsky.

Ogólny opis

Carson Conforti to młody, 24 letni mężczyzna pochodzący z Bostonu, w stanie Massachusetts.

Carson, wraz z młodszą siostrą, od najmłodszych lat wychowywani byli tylko przez matkę, gdyż ojciec zostawił ich niedługo po narodzinach córki. Chłopak, zawsze wspierał swoją matkę, pomimo codziennej nauki w szkole, poświęcał wolny czas na pracę, by wspomóc rodzinę. Mimo swojego młodego wieku czuł się odpowiedzialny za mamę i siostrę, wielokrotnie wolał odjąć sobie, żeby najważniejsze dla niego osoby miały lepiej. Jak wynika z opowieści matki, jej syn od zawsze pasjonował się samochodami, a gdy dorośnie miał, zostać mechanikiem w którymś z zespołów startujących w serii Indy Car. W wieku 18 lat Carson, spełnił swoje pierwsze większe marzenie, zakupił auto, Forda Mustanga z 1978 roku. Dopiero w tym momencie zauważył, że dorywcze prace nie pozwalają mu na pomoc matce i zabawę przy własnym samochodzie jednocześnie. Chłopak wkręcił się wtedy w szemrane towarzystwo, handlarzy narkotyków, gdyż wiedział, że to pozwoli zarobić mu wiele więcej, w krótszym czasie. Sprzedaż towaru szła dobrze, zarabiał na tym znacznie więcej, niż wcześniej. Sam Carson nie cieszył się jednak z tych pieniędzy, gdyż musiał okłamywać własną rodzinę, bo nie chciał zawieść swojej matki. W dniu 24 urodzin Conforti zrozumiał, że nie może tak dłużej żyć, postanawia zerwać z dilerką, sprzedaje swój samochód i planuje przeprowadzkę do Los Santos, w celu wszczęcia poszukiwań swojego ojca.

Carson jest typem samotnika, ale gdy już nawiąże z kimś bliższą relację, bardzo się przywiązuje, przez co bardzo cierpi po stracie. Dla przyjaciół jest lojalny i troskliwy, dla obcych natomiast może wydawać się agresywny i nieczuły, gdyż tak wpłynęli na niego rówieśnicy, dlatego przestał okazywać jakąkolwiek empatię obcym. Gdy emocję biorą górę, Carson, jest bardzo porywczy, i zanim pomyśli, zaczyna działać, co często wpędza go w kłopoty. Ceni sobie szczerość, brzydzi się kłamstwem, mimo że sam wiele razy kłamał.

Conforti to dość wysoki brunet. Jest szczupły, z uwagi na to, że nie miał zbyt dostatniego życia, lecz jak na swoją posturę jest dość silny i wysportowany, wyrobił się podczas pracy. Ubiera się zazwyczaj luźno, wygodnie, ale i też stylowo.

Galeria

Do uzupełnienia

Pojazdy

Do uzupełnienia

Ciekawostki

  • Jest wielkim fanem F1
Advertisement