5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Casper Magnifier jest postacią odgrywaną przez dosky.

Ogólny opis

Do uzupełnienia

Przeszłość

Casper w młodości pomagał mamie w jej pracy czyli tworzeniu garnków. Za pomoc dostawał kilkanaście centów. W podstawówce uczył się bardzo dobrze, dostał nawet kilka wyróżnień. W liceum zaczął pływać, szło mu bardzo dobrze na swoich pierwszych zawodach zdobył już złoty medal. Po miesiącu uległ kontuzji i musiał on przerwać zawodowe pływanie na rzecz rehabilitacji. Po tym wypadku jego ojciec stracił pracę w popadł w alkoholizm i narkomanie, potem zaczął znęcać się nad jego matką po niedługim czasie również na nim. Pewnego dnia, Casper wracając przybity ze szkoły zauważył zza okna, że jego ojciec znowu się znęca. Postanowił w końcu zareagować na to i postawić się ojcu. Gdy wszedł do domu uderzył ojca w twarz i powiedział, że nie będzie tak traktował, wtedy ojciec się odwinął i zaczął krzyczeć na wszystkich. Po chwili do domu wpadła jednostka terrorystyczna. Po wszystkich wydarzeniach okazało się, że ich ojciec był handlarzem broni oraz narkotyków. Casper wraz z Mamą leczyli się długo u psychologa po tych wydarzeniach, starali się wspierać siebie nawzajem. Po jakimś czacie pomógł mamie znaleźć nowych znajomych, ponieważ nie mógł wiecznie być przy mamie. Po kilku spotkaniach wyznała mu, że zakochała się w jednym z mężczyźnie, dla Caspra była to bardzo radosna informacja, w końcu mógł rozpocząć nowe życie, żyjąc na własną rękę.

5 lutego 2022 roku znaleziono przy nim sprzęt policyjny, okazało się także, że były już medyk posiadał przy sobie dużej ilości brudnej gotówki. Skutek takiego odkrycia mógł być tylko jeden - Casper został zwolniony z EMSu.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

  • Vapid Dominator GTX
  • Karin Sultan MK.II
  • Dominator ASP

Cytaty

  • "Akt zgonu i do domu" - dawniej stosowany w żartobliwy sposób w sytuacji lekkich obrażeń pacjenta.
  • "No to co, L4?" - dawniej stosowany do Lueny, gdy przyjedzie ranna na szpital.

Ciekawostki

  • Postać Caspra jest inspirowana IRL kolegą doskiego.
Advertisement