5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Cataleya Soul to postać odgrywana przez malabestyia.

Ogólny opis

Cataleya Soul, urodzona 1998.04.29 w Kolumbii, a dokładniej w mieście Bogota, w dzielnicy Plasuelas del Virrey była czarnoskórą, piękną dziewczynką o błękitnych oczach. W wieku 4 lat trafiła do domu dziecka, ponieważ jej rodzice zmarli w wypadku samochodowym i została adoptowana przez Tacco Soul oraz jego żonę Valentine Soul zamieszkujących Los Santos. Od małego była problematycznym dzieckiem, nie radziła sobie z uczuciami, co w domu dziecka było uznawane za rozwydrzenie, oraz zakładano, że po po prostu pochodzi z patologicznej rodziny narkomanów albo alkoholików. Dopiero gdy trafiła na Tacco oraz Valentinę zabrali ją oni do psychologa, który rozjaśnił im w czym jest problem. Aż do jej 18 urodzin pracował z Cataleyą nad buzującymi emocjami i nauczył ją, jak utrzymywać je na wodzy. Pomimo tego, że znajdowała się już w statecznym i dobrym domu, nadal miała zatargi z prawem - niestety po czwartej rozprawie sądowej, przy której wisiały nad nią zarzuty takie jak: demoralizacja, nie uczęszczanie do szkoły, spożywanie alkoholu jako nieletnia, trafiła do ośrodka kuratorskiego gdzie codziennie po szkole była zmuszona uczęszczać oraz przebywać tam aż do godziny 21. Owy ośrodek prawdopodobnie uratował ja przed dalszym zagłębianiem się w złe towarzystwo.

Jeśli chodzi o jej hobby od zawsze uwielbiała słuchać muzyki i śpiewać do kotleta, dla czego do kotleta? Ponieważ pomimo, że lubiła śpiewać, nie wychodziło jej to za dobrze, zaś - co zaskakujące przy jej przypadłości - umiała godzinami siedzieć nad wodą i łowić ryby. Jednak jej prawdziwą miłością był konie. Przesiadywała całe dnie w stadninie konnej na Sandy, gdzie sprzątając padoki i boksy, szykując mieszanki dla koni oraz pielęgnując je zarabiała z początku na lekcje jazdy, a z czasem na swobodne wypady konne. Ludzie z okolicy obserwując jej zapał, jak i upór w tym co robi, nadali jej przydomek Amazonka, gdyż tak właśnie wyglądała - cwałując po polach z rozwianymi włosami.

Na co dzień jest to miła, spokojna, uśmiechnięta oraz promieniujące radością osoba, jednakże wystarczy, by ktoś z jej bliższego otoczenia ocenił ją pochopnie, obraził jej dumę, wprowadził negatywną atmosferę, a zmienia się ona nie do poznania - robi się zaczepna, nie zauważa momentów w których lepiej byłoby milczeć i najpierw mówi później myśli - co niejednokrotnie dawało jej się we znaki, po których ma pamiątki na ciele do tej pory. Cataleya stara się nad sobą pracować, co niestety przychodzi jej ciężko. Największym jej problemem są mężczyźni - nie boi się korzystać z młodości, obiera sobie za cel mężczyznę na podstawie jego barwy głosu albo sposobu życia, ładnej gry na gitarze, tudzież dobrej bajerki i flirtując, prowokując, dąży do samospełnienia. Niestety zdobyci mężczyźni bardzo szybko jej się nudzą i stają się jej obojętni. Niejednokrotnie kończyło się to ostrymi kłótniami z partnerkami owych celów Catalei, jak i przemocy fizycznej pomiędzy kobietami. W zasadzie najlepiej czuje się w towarzystwie mężczyzn, a w otoczeniu kobiet czuje się nieswojo - w większości gardzi kobietami mówiąc, że są one fałszywe, zachłanne na pieniądze i leniwe, a to jak ona traktuje mężczyzn "nie jest fałszywe", ponieważ nigdy nie daje im nadziei na nic więcej. Caty i typ romantyczki nie daj boże, wypady w góry na piknik czy plaże nad morzem oraz wyjazdy rowerowe są dla niej żenującym nieszanowaniem swojego życia i czasu, który przepływa nam między palcami z zawrotną prędkością.

Co się tyczy jej pracy - jest pracoholiczką uwielbia nadgodziny i zmiany po dziewiętnaście godzin, uwielbia otrzymywać zadania, które niełatwo wykonać, by się wykazać udowadniając wszystkim wokół, jak i sobie samej, że stać ją na wiele oraz, że nie poddaje się zbyt łatwo.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

Advertisement