5city Wiki
Advertisement
Sezon 1

ℹ️️

Chuck Morris to postać, którą odgrywa Paciol

Ogólny opis

Młodość

Chuck Morris urodził się 05-03-1995 r. w El Paso w Teksasie. Dorastał na farmie wujka Sama, gdzie przeżył część dzieciństwa. W roku 2006 na farmę wtargnęła grupa meksykanów z Ciudad Juárez. Tamtego lata młody Chuck zorientował się, jak wielką rolę w społeczeństwie odgrywa służba porządkowa. Chłopak spędził całe wakacje u boku szanowanego Szeryfa Colta, który mimo swojej trudnej osobowości, został mentorem chłopaka. Po osiągnięciu pełnoletności wyjechał na studia do Sam Houston State University (SHSU).

Praca w PD

07-14-2018r. Rozpoczął służbę w szeregach LSPD u boku Sonnego Rightwilla oraz pozostałych legendarnych funkcjonariuszy, którzy ukształtowali dzisiejsze jednostki w Los Santos. W poprzedniej jednostce udało mu się pełnić najwyższą swoja funkcję Zastępcy Szefa Policji, później przez większość czasu pełnił funkcję Kapitana, HC, FTS.

Losy w Los Santos

Po przejściu do obecnej jednostki rozpoczął karierę od posady kadeta, otrzymując odznakę o numerze 34 (306 po zmianie systemu ich numeracji). Obecnie powoli pnie się do góry w szeregach Szeryfów, zdobywając już uprawnienia SERT, DTU oraz ASQ i zdobywając stopień Sierżanta I Stopnia.

Chuck przez kilka miesięcy pozostawał w związku z funkcjonariuszką Lilly Swallow. Niestety ostatnio ich drogi się rozeszły.

10 stycznia został członkiem AIADu, którym ma dowodzić. Dzień wcześniej przechodził szkolenie PWC.

Galeria

Do uzupełnienia

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Cytaty

  • "Luźno w d*pie, twardo w łapie." - to motto życiowe Chucka.
  • Chuck: "Oby Nowy Rok był taki jak poprzedni."
    Capela: "A jaki był poprzedni? Kwarantanna, inflacja i wpie*dol."
  • "Grzechu to jakiś wojskowy prototyp który im z bazy uciekł. Nieudany. Terminator."
  • "Mmm… Grzesiu, a to Ty, piękny." (do Gregory’ego Montanhy)
  • "Dam potem Panu buziaka na zgodę."
  • "Ty, Grzesiu, a może jakieś dodatkowe zadanie dla grupy, typu podaruj subika czy coś?" (podczas akademii do Gregory’ego Montanhy)
  • "306, rozpoczynam 10-80 za motocyklistą. Kopnął mi w radiowóz."
  • "Ziemniak, bo Ci lewy kartofel ucieka przez te spodnie." (do tańczącego na podziemnym parkingu komendy Jacoba Potato)

LSPD

Advertisement