5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Connor Hunter to postać, którą odgrywa Zirax.

Ogólny opis

Connor Hunter przybył na rekrutację do LSPD, ponieważ, jak stwierdził, szukał gdzieś na świecie miejsca dla siebie po odejściu z jednostki policji znajdującej się na 77 dzielnicy i postanowił spróbować szczęścia tutaj. Jest to więc funkcjonariusz policji, dla którego aktualne miejsce pracy nie jest pierwszym doświadczeniem z pracą w roli policjanta. Postanowił również dołączyć do departamentu, ponieważ pracuje tu jego dobry przyjaciel, z którym zna się ze swojej poprzedniej jednostki, Xander Wayne, chciał pójść w jego ślady. Liczy na to, że dzięki doświadczeniu nabranym w swoich poprzednich miejscach pracy, odnajdzie się także i tutaj. Garnitury, w których chodzi zawsze są TOP 1, zresztą jak on sam. Connor nie rozstaje się ze swoimi specyficznymi goglami, ponieważ stwierdzono u niego poważną wadę wzroku - wielu funkcjonariuszom na pierwszy rzut oka jednak one przeszkadzały i kazali mu je ściągnąć, jednakże on nie wykonywał ich polecenia i tłumaczył im swoją przypadłość. Jego przygoda z Los Santos Police Department rozpoczęła się 11 lutego 2022 roku, kiedy stawił się na komendzie Mission Row i przeszedł rozmowę kwalifikacyjną z Dante Capelą i Alexem Andrewsem.

Hunter jest znakomitym strzelcem, ponadto nie da sobie w kaszę nadmuchać. W razie, kiedy nie posiadałby wiedzy na dany temat lub miałby trudności z podjęciem odpowiedniej decyzji, nie wahałby się zapytać o zdanie wyższej rangi, ponieważ nie ma na świecie osób nieomylnych i wszystkowiedzących, i on również taką nie jest. Jako funkcjonariuszowi policji, zależy mu przede wszystkim na ratowaniu życia obywateli miasta, dlatego mając do wyboru uratować ranną osobę, która utknęła na szczycie najwyższej góry w stanie San Andreas, oraz zająć się zgłoszeniem związanym z kradzieżą torebki, wybrałby to pierwsze zgłoszenie. Uważa się za osobę, która potrafi dobrze współpracować z innymi, co jest niezbędne w pracy policjanta, natomiast rzeczy, którą nie chciałby się zajmować w swojej pracy, gdyby nie musiał, jeszcze nie doświadczył, jest przy tym także świadomy tego, że funkcjonariusz policji musi zajmować się każdym zgłoszeniem, ponieważ należy to do jego obowiązków, i często nie może wybrać sobie konkretnego zlecenia, które mu bardziej "pasuje".

Po pomyślnym przejściu rekrutacji trafił na akademię policyjną, gdzie jako rekrut z numerem 30 dołączył do grupy drugiej, żółtej, której FTO Commanderem był Komendant Capela, a osobami pomagającymi mu byli Sierżant Hank Over oraz oficerowie Lance Trench i Thomas Shelby. Hunter bardzo dobrze radził sobie z zadaniami, które czekały na rekrutów, dzięki czemu udało mu się ukończyć całą pięciodniową akademię. Nie dostał się jednak do LSPD, ale trafił na listę rezerwową. Otrzymał jednak drugą szansę od losu i kiedy ową listę rezerwowych uruchomiono, 26 marca 2022 roku został funkcjonariuszem policji w LSPD. Otrzymał Rangę Kadeta i 503 numer odznaki.

Galeria

Pojazdy

Do uzupełnienia.

Cytaty

Do uzupełnienia.

Ciekawostki

Do uzupełnienia.

LSPD

Advertisement