5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Dakota McStiv to postać, którą odgrywa Megline.

Ogólny opis

Dakota McStiv to jedna z funkcjonariuszek policji służących w departamencie policji w mieście Los Santos. Pracuje w nim od niedawna, bowiem od lutego 2022 roku, kiedy to wzięła udział w dotychczas ostatniej z rekrutacji do jednostki i przeszła ją pomyślnie. Dnia 13 lutego 2022 roku zjawiła się na komendzie Mission Row, gdzie tego samego dnia przeszła swoją rozmowę kwalifikacyjną o pracę w policji, przeprowadzał ją Porucznik Lincoln Theron wraz z towarzyszącą mu Oficer Aiko Asai. Z powodu specyficznego ubioru, McStiv jeszcze przed przejściem swojej rozmowy, została nazwana Panią Kowbojką. Jak się okazuje, jest to dość trafne określenie, bowiem do jej ulubionych rozrywek należą... wyścigi byków.

Dakota pomyślnie przeszła pierwszy etap rekrutacji do jednostki Los Santos Police Department, a co za tym idzie, zakwalifikowała się do wzięcia udziału w akademii policyjnej, która trwała przez pięć dni. Jako rekrut z numerem 58 została przydzielona do grupy czerwonej, prowadzonej przez FTO Commandera, Kapitana Toma Rifta, oraz pomagających mu Sierżanta Petera Griffina i Oficera Chase'a McQueena. Kobiecie przez wszystkie dni trwania akademii udało się zebrać bardzo pozytywne recenzje na swój temat, dzięki czemu była ona jedną z nielicznych osób ze swojej grupy, które ukończyły całą akademię. O tym, że została przyjęta do LSPD jako Kadet dowiedziała się w niedzielę, 20 lutego 2022 roku po tym, jak Alex Andrews wyczytał jej nazwisko z listy osób nowoprzyjętych do jednostki. Nadano jej odznakę o numerze 516.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

Advertisement