5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

David Cross to postać, którą odgrywa

Ogólny opis

David Cross był funkcjonariuszem policji w Los Santos Police Department. Zjawił się na rekrutacji, przeszedł okres bycia rekrutem i po uczestniczeniu w akademii przyjęto go oficjalnie do jednostki, w której objął stopień kadeta. Po kilku perypetiach związanych z jego egzaminem, awansował na stopień Oficera I Stopnia i wybrał przynależność do frakcji policji, otrzymując oznakę o numerze 436.

Po pewnym czasie zadecydował jednak o przenosinach do BCSO. Otrzymał odznakę 304 po Alexie Andrewsie i obiecał ją godnie reprezentować. Obietnicy nie udało mu się spełnić - od tego czasu ani razu nie pojawił się na służbie, a kiedy otrzymał od High Commandu ostrzeżenie o nieaktywności, zrezygnował ze służby w policji z powodów osobistych.

Galeria

Do uzupełnienia

Pojazdy

Ford Crown Victoria

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

  • Jego egzaminatorem był Gregory Montanha, na którego złożył skargę po tym, gdy oblał swoje zaliczenie. Zdaniem Crossa, Montanha poczuwał się i źle go traktował. Następnego dnia miał ochotę zrezygnować ze służby, jednakże Juan Pisicela porozmawiał z nim i przekonał go, by podszedł jeszcze raz do egzaminu, który sam mu przeprowadził, a Cross go zdał.
Advertisement