5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Ender Watson to postać, którą odgrywa Explooosion.

Ogólny opis

Ender Watson to funkcjonariusz policji, który w jednostce pojawił się nagle i zupełnie niespodziewanie, nie uczestnicząc w żadnej z kilku rekrutacji. Po swoim przybyciu zapoznał wszystkich obecnych wówczas na służbie policjantów z nowym tabletem, przy którego tworzeniu sam uczestniczył, oraz objaśnił im jego działanie. Wytłumaczył im także jak należy badać krew oraz łuski zebrane na miejscach strzelanin, ponadto zapoznał ich z nowymi szafkami policyjnymi - do przechowywania dowodów w sprawach dotyczących obywateli, oraz z szafkami więziennymi, gdzie umieszcza się przedmioty, które następni skazani mogą odebrać po odsiadce.

Przyjął on stopień kadeta (chociaż w tablecie policyjnym figuruje jako Szef Policji), jednakże nie uczestniczy czynnie w policyjnych aktywnościach. Na komendzie pojawia się incydentalnie i nie pełni typowej dla funkcjonariuszy służby. Nie dotyczy go również system awansów - Ender w jednostce po prostu jest i pomaga swoim kolegom z pracy w sprawach technicznych, głównie związanych z nowym tabletem i jego działaniem.

Galeria

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

  • Ender ma wadę wymowy, nie wymawia litery "r" (brzmi ona u niego jak "ł"), przez co czasem trudno jest go zrozumieć. Z tego powodu Sasha Black wołała do niego "Endeł".

LSPD

Advertisement