5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Ernest Krackers jest postacią, którą odgrywa Ewron.

Ogólny opis

Ernest Krackers był oficerem I Stopnia w Los Santos Police Department. Wychował się w Tokio w Japonii, gdzie (jak twierdził) także służył jako funkcjonariusz - co jednak nie okazało się być prawdą. W LSPD zajął się nim ówczesny Szef Policji - Dante Capela, który teraz nazywa Krackersa swoim synem. Krackers rozpoczął swoją służbę od stopnia kadeta, otrzymując 70 numer odznaki (po zmianie systemu numeracji odznak był to numer 419). Stał się szerzej rozpoznawalny po tym, jak podglądał z krzaków załamanego po utracie stanowiska Szefa Policji Gregory'ego Montanhę oraz pocieszającą go Sussane Lyse - stąd jego pseudonim Krzakers, który potem ewoluował na wiele różnych sposobów. Tego samego dnia Ernest upolował pumę, którą następnie wstawił jako eksponat do biura szefa Capeli.

Ernest przez długi czas pozostawał kadetem, członkowie High Commandu mieli bowiem wątpliwości co do tego, czy poradzi sobie na samodzielnym patrolu, innymi słowy "bali się go puścić w miasto". Ernest był bowiem dość kłopotliwym funkcjonariuszem (chociaż z pewnością nie aż tak, jak Rambriendandestoriovieladieristandieganovsolleman Fusherovielopezandiemardianovicollestomariatrigande), a jego nadpobudliwość stała się powodem żartów innych funkcjonariuszy, i samego Capeli, który stwierdził, że musi kupić mu szelki. Ostatecznie, Ernest otrzymał awans tego samego dnia, co "Rambri" i Elena. Po okresie wakacyjnym przestał jednak poświęcać się służbie. Ernest przez długi czas pojawiał się na niej incydentalnie, lub nie pojawiał się na niej w ogóle, co skutkowało kolejnymi ostrzeżeniami wysyłanymi przez High Command, degradacją do stopnia kadeta, aż w końcu wydaleniem z jednostki Los Santos Police Department. Stało się to na jedynym zebraniu, na którym Capela był nieobecny.

Ernest jest zauroczony w swojej przyjaciółce z pracy, Elenie Lovato, jednakże nie jest w stanie jej powiedzieć, co do niej czuje. Capela uważa, że Krackers jest wstydliwy i ma problemy z okazywaniem uczuć. To on musiał ubrać go na randkę z dziewczyną, ponieważ dla ówczesnego kadeta było to zbyt wielkim wyzwaniem, nie miał bowiem dobrego gustu i zupełnie nie znał się na modzie. Para funkcjonariuszy w końcu spotkała się w romantycznym miejscu na ławeczce, gdzie zjedli razem kanapki i bawili się swoim pluszowym misiem - Pluszkiem, którego traktowali niczym swoje adoptowane dziecko.

Yakuza

9 listopada, kilka dni po zwolnieniu z LSPD za brak aktywności, Ernest przyjechał pożegnać się ze swoim ojcem, Capelą oraz swoją dziewczyną, Eleną Lovato, a także złożył swój sprzęt policyjny. Cała udała się Mustangiem Capeli na lotnisko, gdzie przy jednym z hangarów stał samolot, obstawiony dwoma SUVami, koło których stało kilku zamaskowanych mężczyzn. Wtedy Ernest wyznał swoim bliskim, że jest członkiem Yakuzy, japońskiej grupy przestępczej, oraz że kłamał na temat swojej przeszłości jako policjant w Tokio. Wsiadł do samolotu wraz z innym członkiem Yakuzy, Takahiro, i odleciał do Japonii. Powrócił w grudniu wraz ze swoją grupą, omawiając plan działań, a w styczniu nawet spotkał się z Capelą.

Galeria

Jako Policjant

Fan Arty

Pojazdy

Cytaty

  • "Fajno!" - często nadużywane sformułowanie przez Ernesta
  • "Noo, będziesz w moim wieku tato to zrozumiesz." - żartobliwe nawiązanie do wieku swojego i Capeli, oraz faktu, że jako jego adoptowany syn jest od niego starszy.

Powiązania

Ciekawostki

  • Ernest przechodził "operację plastyczną", ponieważ Ewron uważał, że jego postać wygląda idiotycznie.
  • Kiedy Ernest zgłaszał na radiu "70, status 1", często można było usłyszeć dzikie wrzaski lub walenie w biurko Capeli. Początkowo reagował on na Krackersa chęcią ucieczki, później uczynił z niego swojego adoptowanego syna.
  • Ze względu na nadpobudliwość Krackersa, Capela chciał mu kupić szelki.
  • Pewnego dnia Ernest, chcąc wyrobić kilka godzin na służbie pojawił się na komendzie, po czym udał się z Capelą na Mount Chilliad, gdzie razem skoczyli ze spadochronem. Capeli udało się wylądować, a Krackers roztrzaskał się w górach, łamiąc obie nogi. Następnego dnia wjechał na wózku inwalidzkim na zebranie policji, po czym opuszczając je miał wypadek na schodach w budynku Mission Row, skutkiem czego było kolejne złamanie - tym razem ręki.
Advertisement