5city Wiki
Advertisement
Działalność Przestępcza

Rozprawy Sądowe

Sprawa Sądowa - 19 lipca 2022.
Zdarzenie
Zgłoszenie Gregory Montanha
Data zdarzenia 19 lipca 2022
Zarzuty Ucieczka przed policją, usiłowanie zabójstwa funkcjonariusza policji oraz kradzież pojazdu.
Materiały Dowodowe
Oświadczenia
Funkcjonariusze policji przedstawili swoje zeznania w tej sprawie.
Gregory Montanha,

“Ogólnie rzecz biorąc byłą sytuacja w której to był Jezus w naszym mieście, osoba wysoce podobna do Jezusa tak bym to uznał , choć być może też prawdziwy Jezus, ponoć, w sensie Erwin tak twierdzi, że na oczach jakiś funkcjonariuszy, był to Thomas Shelby oraz Sussane, ten Jezus ukradł Erwinowi pojazd, za co Erwin wbił mu kilof w głowę, przez co owy Jezus umarł, tylko, że problem jest tego typu, że my nie mamy dowodów na to, że on umarł, bo on kiedy nie żył, leżał na ziemi z przebitą głową kilofem, podjechałem tam ja oraz szef policji Alex Andrews, Jezus uniósł się ku niebu, w sensie wniebowstąpienie nastąpiło najprawdopodobniej, dosłownie tak to wyglądało. Wiem, że to brzmi dziwnie, ale tę sytuacje bym pominął w samym sądzie. W trakcie tego gdy on już był po tym fakcie był poszukiwany wraz właśnie z Alexem Andrewsem spotkaliśmy pojazd, był to pojazd kradziony Zentorno, którym to poruszał się San Thorinio oraz Erwin Knuckles. My staliśmy na światłach, on przy nas palił gumę, popisywał się itd. oraz zaczął ucieczkę po prowokacji policji. Podczas tej ucieczki udało mu się uciec bo miał szybki pojazd to był raz. Następnie drugi raz uciekał w podobnych okolicznościach. Za trzecim razem jak już uciekał to szczęśliwie się rozbił i wylądował na dachu, wtedy San Thorinio wybiegł z tego pojazdu, zeskoczył z mostu itd. Ogólnie San Thorinio uciekł - nie ważne w tej sprawie. Sam Erwin przewrócił ten pojazd na koła i tym oto autem Zentorno potrącił trzech funkcjonariuszy policji. Przejechał dosłownie po nich, zrobił z nich ciasto na pierogi. Trwał ponownie pościg za nim, w ten czas był na nim kod, przestrzeliliśmy mu opony. Dojechali jego koledzy, też zresztą świadkowie w tej całej sprawie bo zostali powołani - czyli Speedo oraz Vasquez Sindacco. Oboje mu pomogli, sam finalnie uciekł i po tym stawił się na komendę. Zarzuty, które mu grożą to podójna ucieczka przed policją, usiłowanie zabójstwa funkcjonariusza policji oraz kradzież pojazdu.

Alex Andrews

“.”

Klipy

123

Kara wstępna Brak, Gregory Montanha oraz Erwin Knuckles zdecydowali się od razu przenieść sprawę do sądu.
Przebieg sprawy
Obrona
Prawnik Heidi Bunny
Alibi
Początkowe Alibi
1
Końcowe Alibi
1
Przebieg
  • 19 lipca 2022:
Prokuratura
Oskarżyciele Gregory Montanha, Alex Andrews
Przebieg
  • 19 lipca 2022
Inni
Wnioski
Wniosek 1
Szczegóły 1
Status 1
Akta sprawy

Strona pozwana: Erwin Knuckles

Rozprawa Sądowa
Sędzia Conrad Gross
Adwokat Heidi Bunny,
Przed rozprawą

1

1

Podczas rozprawy
Uczestnicy
Świadkowie
Decyzja
Podsumowanie 1
Wyrok 1
Advertisement