5city Wiki
Advertisement

Fernando Massa to postać, którą odgrywa Mincello.

Ogólny opis

Fernando Massa jest mieszkającym w Los Santos obywatelem Portugalii, z której przybył do Stanów Zjednoczonych. Jest osobą o bardzo charakterystycznym wyglądzie - nosi kolczyki w uszach, a swoje włosy ma najczęściej zaczesane w dwubarwnego, czarno - białego irokeza. Departament Policji w Los Santos nie jest pierwszym, w którym służy - od pewnego czasu pracuje bowiem jako policjant na sąsiedniej, bardziej otwartej dzielnicy, postanowił jednak poszukać nowych wrażeń i tak znalazł się tutaj. 11 lutego 2022 roku stawił się na komendzie Mission Row, gdzie przeszedł swoją rozmowę kwalifikacyjną, którą przeprowadzali Kapitan Tom Rift oraz Sierżant Cezary Wieczorek.

Uważa się za osobę zdeterminowaną, ponadto za istotny w pracy policjanta uważa wzajemny szacunek funkcjonariuszy do siebie - nawet, jeżeli nie przepada za osobą, która wyda mu rozkaz, lub jeżeli uważa, że to polecenie jest niewłaściwe lub niestosowne, jest gotowy wykonać zadanie zlecone mu przez osobę o wyższej od niego randze. Twierdzi również, że najważniejszym narzędziem dla policjantów powinny być ich odznaki i służbowy mundur, i że nigdy nie powinni oni ich hańbić, w dalszej kolejności wymienia natomiast taser, broń palną, radiowóz czy pałkę policyjną. W sytuacji, kiedy jego koledzy z pracy zostaną ranni, bez zawahania porzuci to, czym zajmował się do tej pory, nawet jeżeli to był bardzo ważny pościg, bowiem życie drugiego człowieka jest dla niego wartością nadrzędną i najwyższym priorytetem.

Po pozytywnym zaopiniowaniu go przez osoby przeprowadzające jego rozmowę kwalifikacyjną, został przyjęty na trwającą pięć dni akademię policyjną, będącą drugim, i zarazem ostatnim etapem rekrutacji do policji. Massa został przydzielony do grupy niebieskiej jako rekrut z numerem 63, jego FTO Commanderem został Kapitan Gregory Montanha, a FTO Sierżant Chuck Morris, oraz Panie Oficer - Lilly Swallow i Mia Clark. Fernando zebrał bardzo pozytywne opinie podczas całej akademii i udało mu się ją ukończyć jako jednej z niewielu osób w swojej grupie. Do policji przyjęty nie został, jego nazwisko zostało jednak wpisane na listę rezerwową. 26 marca 2022 roku usłyszał, że jednak otrzyma swoją szansę w Los Santos Police Department i został Kadetem. Otrzymał odznakę o numerze 513.

Galeria

Pojazdy

Do uzupełnienia.

Cytaty

Do uzupełnienia.

Ciekawostki

Do uzupełnienia.

LSPD

Advertisement