5city Wiki
Advertisement

Interfejs Five Dogs

Five Dogs - Program hackerski.

Opis ogólny

Five Dogs to program hackerski, który umożliwia jego użytkownikowi hackowania samochodów.

Funkcje aplikacji można kupić za pomocą kryptowaluty.

Historia

Geneza:

19 października Erwin otrzymał SMS-a od grupy Anonymous. Wiadomość zawierała informację na temat programu Five Dogs, który był przechowywany w hangarze w bazie wojskowej Fort Zancudo. Hackerzy polecili Knucklesowi wtargnąć do bazy i wykraść pendrive'a z FD.

Ukradnięcie pendrive'a Five Dogs:

Erwin wraz z Carbo, Davidem i Dią wkradli się do bazy, zabijając żołnierzy za pomocą broni z tłumikami. Po dotarciu do hangaru i zabraniu pena zaczęły wyć syreny. Erwin podpiął urządzenie do swojego telefonu, co dodało aplikację Five Dogs do programów na smartfonie Knucklesa, który zaczął używać FD i wysadzać pojazdy militarne. Niestety zbyt częste używanie programu zepsuło pendrive'a. Anonymo zdenerwowało się na Erwina i kazała mu znaleźć kogoś, kto zrekonstruuje urządzenie.

Szukanie informatyka:

Pierwszym miejscem, które odwiedzili chłopaki, był dom Lestera Cresta, lecz tego nie było w posiadłości. Ekipa znalazła na Five Pages ogłoszenie od niejakiego Marchiego Digiboya, który oferował usługi informatyczne. Erwin zadzwonił do Marchiego i umówił się z nim na spotkanie. Po przybyciu Digiboya pastor wręczył mu zniszczonego pendrive'a i zapytał, czy ten da radę go naprawić. Digiboy stwierdził, że potrafi naprawić urządzenie, lecz będzie potrzebował czasu i pieniędzy, a dokładniej 500 tysięcy dolarów (420k$ na zakup części, 80k$ za robociznę).

Dalszy ciąg:

Następnego dnia, tj. 20 października, ekipa spotkała się ponownie z Marchim , który dał im naprawiony pendrive. Z powodu nadmiernej nadpobudliwości Erwina kusiło natychmiastowe użycie Five Dogs, lecz powstrzymał się on, decydując, że użyje FD następnego dnia podczas ucieczki z napadu na bank.

Funkcje Five Dogs

  • Wyłączenie silnika - Koszt: 2 SLT
  • Eksplozja skrzynki elektrycznej - Koszt: 5 SLT
  • Skręcenie kierownicy w prawo - Koszt: 1.25 SLT
  • Skręcenie kierownicy w lewo - Koszt: 1.25 SLT
  • Otwórz zamek pojazdu - Koszt: 2 SLT
  • Eksplozja silnika pojazu - Koszt: 20 SLT
  • Otwórz zamek w drzwiach - Koszt: 2 SLT

Galeria

Advertisement