5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Francis Bummer to postać, którą odgrywa gieras51.

Ogólny opis

Francis Bummer to starszy już mieszkaniec Los Santos, jednakże pomimo swoich 72 lat - wciąż garnący się do pracy. Pewnego dnia postanowił zmienić coś w swoim życiu i, mając chęć niesienia pomocy innym ludziom - udał się na rekrutację do miejscowego departamentu policji. Tam, natrafiając na kilku funkcjonariuszy przepytujących kolejnych kandydatów, usłyszał niejednokrotnie, że jest za stary na pracę w policji. Niezrażony tymi słowami Bummer nie opuścił budynku Mission Row i trafił do elitarnej grupy, którą rekrutował sam Szef Policji, Juan Pablo Pisicela. Docenił on chęci Francisa, jak i jego ogromne doświadczenie życiowe i postanowił dać mu szansę - przyjął go do Los Santos Police Department. Dołączając w szeregi policji, Francis został rekrutem i oczekiwał na akademię policyjną - jego być, albo nie być w jednostce. Po jej zakończeniu, został pełnoprawnym funkcjonariuszem policji - otrzymał stopień kadeta i 522 numer odznaki.

Szybko przeszedł wszystkie obowiązkowe szkolenia i bez problemów zdał swój egzamin, dzięki czemu otrzymał awans na stopień Oficera I Stopnia. Nadano mu odznakę o numerze 422, przejął ją po Laurencie Miauchau, który zrezygnował wcześniej ze służby w policji. Francis dołączył tym samym do LSPD, a nie BCSO, jednakże szybko zwolnił swoją odznakę - uznał, że z powodu braku wystarczającej ilości czasu nie jest w stanie dawać z siebie 100% na służbie i zrezygnował z pracy w policji. Powrócił podczas kolejnej rekrutacji, uczestnicząc w akademii policyjnej i przechodząc ją pomyślnie. Trafił do grupy czerwonej, prowadzonej przez Toma Rifta, a po ponownym dołączeniu do LSPD jako kadet, przyjął 525 numer odznaki.

Galeria

Pojazdy

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

  • Poza byciem funkcjonariuszem policji, Bummer pracuje w GSKaffee.

LSPD

Advertisement