5city Wiki
Advertisement
Sezon 1

ℹ️️

Frank Lee Parouva jest postacią odgrywaną przez Dobrodzieja.

Ogólny opis

Frank Parouva jest Sierżantem II Stopnia o numerze odznaki 305. Urodził się w małej miejscowości pod Austin w Teksasie w USA. W młodości pracował na farmie byków rozpłodowych, gdzie stymulował byki do spładzania najsilniejszego potomstwa. Uwielbia alkohol do tego stopnia, że nie wiadomo kiedy jest trzeźwy (legenda głosi, że nigdy nie trzeźwieje). Jego pierwszą jednostką była jednostka Rightwilla. Jego częstym patrol partnerem jest Pisiciela. Jest szefem Drunk Command, który zostaje powołany, gdy zachodzi taka potrzeba (czyli praktycznie 365 razy w roku) oraz członkiem nieoficjalnej jednostki K.O.N.G.O.

Frank na pierwszy rzut oka wydaje się dość oschły i mało taktowny, lecz gdy się go bliżej pozna, nie da się go nie polubić. Dogaduje się praktycznie z każdą osobą w mieście (jeżeli ta nie choruje na dzbanizm). W swoim życiu wyróżnia trzy najważniejsze aspekty: swoją pracę, kobiety i alkohol.

Na poprzedniej wyspie (StrefaRP), Frank Parouva swoją przygodę zaczął od różnych prac, lecz na dłuższą chwilę swoje miejsce zagrzał w firmie sprzątającej "Miotełka", której zadaniem była deratyzacja i sprzątanie sklepów, które były oblężone między innymi przez ct.: "...szczury wielkości aligejtor na bagnach Louisiana".

Jednym z powodów, dla którego Frank postanowił wyprowadzić się ze swojej rodzinnej farmy, był brak pracy dla jego rodziny, ponieważ meksykanie masowo przyjeżdżali i jak to Frank ujął; "...zabierają pracę uczciwym cowboy'om jak moja rodzina".

Jego nazwisko wywodzi się (jak twierdzi sam Frank) z francuskiego.

LSPD

W LSPD jest od kilku lat, służył (na StrefieRP) razem z porucznikiem Killerem, którego był wychowankiem. W poprzedniej jednostce osiągnął rangę oficera III. Służbę w nowym departamencie (5City) rozpoczął od stopnia kadeta, z 36 numerem odznaki. Aktualnie pnie się po szczeblach kariery. Na służbie spędza średnio 50 godzin tygodniowo.

Swoją pracę stara się wykonywać najlepiej na ile jest w stanie. Darzy wysokim szacunkiem wyższe rangi (no chyba, że pie*dolą od czapy). Stara się nie wychylać, lecz dokłada wszelkich starań do wykonywanej pracy.

Z racji z tego, że Frank stara się "w pełni" oddawać swojej służbie, jego życie towarzyskie (nie licząc tego spędzonego w Vanilli Unicorn) nie jest do końca rozbudowane, pomimo tego, iż większość miasta pała do niego miłością.

Frank chciałby zostać snajperem w jednostce specjalnej SERT.

Galeria

Fan Arty

Pojazdy

  • Ford Crown Victoria
  • Gauntlet Hellfire (StrefaRP)
  • Cheburek (StrefaRP)
  • Gauntlet Hellfire Undercover Drunk Command

Cytaty

  • "All right" - Parouva często używa tej frazy, głównie jako potwierdzenia, że zrozumiał polecenie.
  • "Pani Soniu, no nie uwierzy Pani! 20 kamacho w 4 wozach i każdy z nich maczety w obu dłoniach miał! Ledwo z życiem uszliśmy!" - Kierowane do Soni Torreto.
  • “Aaa Franek ma to w dupie!“ - Frank kiedy ktoś mu na coś narzeka.
  • "- Szukasz guza psie!? - Guza, to twój stary ma na czole." - Słowa kierowane do losowego gangusa.
  • "Degeneraci, decydenci" - Frank do obywatela L.S. o gangusach przeprowadzających napad w banku.
  • "Pani funkcjonariusz wygląda jak milion dolarów, ale nie takie milion dolarów, które wydałbym na ku*wy i koks, tylko milion dolarów które, bym włożył na lokatę." - Frank do Demi Wolf, chcąc ją najprawdopodobniej poderwać (StrefaRP).
  • "Ale szefie...?!" - Frank do Pisiceli, za każdym razem gdy Janek (żartobliwie oczywiście), grozi Frankowi.
  • "Ja nie wchodzę nikomu w dupę! Ja mam wszystko w dupie!" - Frank do Pisiceli kiedy ten zasugerował mu w żarcie że wchodzi każdemu w tyłek.
  • "It's ParOUva not "U", "OU". Frank Parouva..." - Frank podkreślający swoje francuskie korzenie.
  • "Ile masz wzrostu? - 1.5m - Nie wiedziałem, że gówno wieszają tak nisko!" - Franek do Wytrycha na akademii policyjnej, gdy ten nie potrafił ustawić się równo w szeregu.
  • "Ty Rumcajsie pierdolony."
  • "Cisza na tym radiu, bo rozmawiam z negocjatorem, do kurwy nędzy."
  • "Franek też chce do K9! Ale Franek chce takiego bernardyna, co będzie miał na szyi beczułkę z wódą."
  • "Witam Panią serdecznie, czy zgodziłaby się Pani, żeby dopchać Pani goudę?"
  • "Neguję… przeciskamy się na tory… nie wiem, co oni robią."
  • "Leży… Yyy, to znaczy suspect down."
  • "Pastor w tym Lambo się, kurwa, uspokoi." (podczas policyjnej wycieczki, kiedy Erwin Knuckles podjechał do autobusu policyjnego swoim Lamborghini)
  • "Kto nie leży, ten macha Pastorowi po lewej, pozdrawiamy serdecznie. Oraz panią tleniony blond również pozdrawiamy." (o Heidi Bunny)
  • "Po prawej mijamy więzienie, stałe mieszkanie Dii."
  • "Ej, a wiecie, co łączy naleśnika i Vamosa? Tortilla." (o Miley Miller i Richardo Jose Vamosie)
  • "Lubię pić, pić, pić, lubię pić browary, browary rary, browary rary, lubię pić." (parafraza „Lubię jeść banany”)
  • "Co z tego, że był pijany, jak nie popełnił żadnego błędu." (o Maxie Powerze po jego kolejnej krzywej akcji)
  • "Znajdź mi kompromis na to, że chcę Cię wypierdolić." (na akademii do Jamesa Spectera)
  • "Pojazd skacze, glitchuje pomiędzy lokalnymi."
  • "305 do Grzegorza Mountain Dew." (na radiu do Gregory’ego Montanhy)
  • "Niestety jakiś chuj z Sultana przeszkodził nam w pięknym pościgu."

Ciekawostki

  • Pracował na rodzinnej farmie byków rozpłodowych.
  • Posiada złotą kartę VIP do klubu Vanilla Unicorn, którą Porucznik Killer mu podarował.
  • W młodości byk go kopnął w głowę, przez co lekarz stwierdził u niego, że ma zeza i nie jest zdolny do poprawnego wyrażania emocji
  • W młodości, uczęszczając jeszcze do szkoły Frank chodził na kółka teatralne.
  • W czasie jego powrotu z jednej wyspy (StrafaRP) na rodzinną farmę, przyłączył się do budowy muru przeciwko Meksykanom, po czym wrócił ze swojej przerwy, aby służyć i chronić na innej wyspie (5City).
  • Frank prowadzi listę plusów i minusów tych, którzy wypiją/zrobią/wspomną coś związanego z alkoholem, co też będzie przeważało na ich korzyść (+) lub nie (-), w zależności od tego jaki był kontekst wypowiedzi danej osoby, na temat alkoholizacji.
  • Wraz z Porucznikiem Killerem na poprzedniej wyspie (StrefaRP) razem przeciągli przez swoje niekonwencjonalne metody szkolenia, młodych kadetów w celu sprawdzenia tego, czy aby na pewno nadają się do policji, czy też są bezpłciowi.
  • Nie pała miłością do jazdy Victorią podczas pościgów, gdyż jego umiejętności kierowcy nie są na dostatecznie wysokim poziomie.
  • Swoje wizyty w Vanilii Unicorn najczęściej uskutecznia u jednonogiej (bo drugą ma drewnianą) Caroline, która w dodatku ma 3 cycki.
  • Jednym z okrzyków jednostki K.O.N.G.O. jest; "Kongo pluje, crime zlizuje!"
  • W pierwszych dniach swojego pobytu na poprzedniej wyspie (StrefaRP) Frank został porwany przez "meksykanów". Jeden z nich miał fatalnie dobrane imię (James), więc Frank postanowił doradzać mu w sprawie meksykańskich imion. Propozycjami Franka były: Juan i Gabriel. Niestety napastnik zamiast przytaknąć na nowo dobrane przez Franka imię odpowiedział: "Zamknij mordę na chwilę..." I tak też zostało. Później tego samego dnia dupa Franka została wykorzystana jako tzw.: "Container dla narkotyków do przewożenia przez granica.".
  • Pomimo tego, że Frank wiele razy w swej pracy spotkał się już z ogromnymi wysokościami (np. latanie smolotem, helką, wysokie budynki itp.) to nie ukrywa swojego niezadowolenia gdy ponownie musi się z nimi zmierzyć. Jednakże Frank z szacunku do swojej pracy potrafi oddzielić swoje życie prywatne od służby i zostawia je poza radiowozem i komendą.
  • Motto firmy "Miotełka", w której pracował kiedyś Frank, brzmi; "Miotełka nazwa firmy, ale szczotki duże..."

Limitowane trzeźwe patrole

  • 08.09.2021r.
  • 16.09.2021r. (niby pił Yerbe, ale jakoś mu kurwa nie ufam)
  • 26.09.2021 (niby mówi, że nie pije bo musi rano wstać, ale też mu jakoś kurwa nie ufam)
  • 1,2,3,4.09.2022 Niestety franeczek się rozchorował

Powiązania

  • Angela Navi - Przyjaciółka, która uwielbia zgłaszać się po wpie*dol do Franka, gdy za nim zatęskni.
  • Juan Pablo Diego Pisicela - Najlepszy przyjaciel i częsty partner patrolów, razem z Frankiem kręcą najlepsze kongo w mieście. Pisi jest zazdrosny, gdy ktoś inny bierze Franka na patrol. Przywódca jednostki K.O.N.G.O.
  • Maciuś - Przyjaciel i członek jednostki K.O.N.G.O. Gdy się napije, odkleja mu się tak bardzo, że gangusy sami spie*dalają.
  • Zac O'llac - Również przyjaciel z jednostki K.O.N.G.O., którego Frank uczy poprawnie chlać.
  • Sasha Black - Znają się z poprzedniej wyspy (StrefaRP). Frank podrywał ją w czasie interwencji firmy "Miotełka" w sklepie spożywczym.
  • Alex Andrews - Wychowanek Franka oraz Killera z poprzedniej jednostki LSPD (StrefaRP).
  • Dante Capela - "Kolega" z LSPD. Frank zna go z poprzedniej jednostki Sonny'ego Rightwill'a, z której wspomina, jak połowa komendy nazywała go "10-50". Frank lubi przekomarzać się z Capelą o jego abstynencji. Franek uważa Capelę za debila.
  • Bongo Jackson - Nazywany przez Parouvę: Bongo, Bingo, Bango, Klakson. Bongo również zalicza się do grupy przyjaciół Franka.
  • Martin Wolf - Był jednym z pierwszych policjantów, jakich Frank spotkał na poprzedniej wyspie (StrefaRP), został "ochrzczony" przez Franka mianem: "Mr. IPhone".

Pozostałe powiązania

  • Peter Killer - Mentor, przyajciel
  • Gustav Lam - Był pierwszą osobą, która dała pracę Frankowi w LS (Strefa RP), oraz pierwszym przyjacielem Franka. Parouva nazywał go często "Bossman".

LSPD

Advertisement