5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Fred Murphy to postać, którą odgrywa Nikusiekq.

Ogólny opis

Fred Murphy jest funkcjonariuszem policji, który wziął udział w grudniowej rekrutacji do Los Santos Police Department na poranną służbę. Szybko zakończył bycie rekrutem i został przyjęty do jednostki na stopień kadeta, otrzymując oznakę o numerze 507. Początkowo nie udało mu się awansować na stopień oficera, zaliczył wszystkie obowiązkowe szkolenia, jednakże oblał przeprowadzony przez Dantego Capelę egzamin. Pomimo swojego niepowodzenia, nie został jednak wydalony z policji i otrzymał drugą szansę. Swoją drugą szansę wykorzystał - 28.12.2021 otrzymał awans na Oficera I Stopnia i odznakę o numer 407, przejętą po Lincolnie Theronowi, który został członkiem High Commandu przejmując odznakę 106.

Praca Murphy'ego w służbach porządkowych nie jest pierwszą, jakiej podjął się w Los Santos. Wcześniej przez kilka miesięcy realizował się jako medyk w jednostce EMS. Nieobce jest więc mu udzielanie rannym pierwszej pomocy i opatrywanie ran.

Młodość

Fred przyszedł na świat 2 czerwca 1994 roku w wiejskiej rodzinie nieopodal miasta Lakewood w stanie Waszyngton jako pierworodny syn Rity i Edwarda Murphy. Ojciec Freda był żołnierzem w United States Army podczas działań wojennych prowadzonych w Wietnamie. W wieku 15 lat wraz z trójką rodzeństwa pożegnał swoją matkę, która zmarła w wyniku komplikacji poporodowych. Jako 18 latek wyemigrował do Włoch, znalazł tam dobrze płatną pracę w Winnicy "Castellina in Chiant". Tam też dobrze nauczył się posługiwać językiem włoskim, poznał także włoską kulturę oraz tamtejsze zwyczaje odkrywając prawdziwą magię europejskiej kuchni, jak i napojów alkoholowych z przysłowiowej "wyższej półki". Podczas swojego pobytu w szczególności spodobała mu się niejaka Alice Roberto z Wenezueli, która bardzo dobrze potrafiła posługiwać się językiem angielskim. Z czasem i między nimi sprawy się pokomplikowały co zakończyło się rozstaniem i powrotem do ojczyzny.

W końcu nadeszła pora myślenia o przyszłości - po otrzymaniu świadectwa ukończenia Seattle Central College w 2013 roku z wynikiem bardzo dobrym kontynuował naukę na Uniwersytecie “University of Washington” w kierunku Medycyna Sądowa. Studia ukończył w 2017 roku z tytułem magistra. Pod koniec 2017 roku został przyjęty jako praktykant w prokuraturze na wydziale kryminalnym. Po kilku latach pracy i ciągłej nauki tanatologii, toksykologii i traumatologii porzucił pomysł o wyrobieniu sobie doktoratu zatrudniając się w prokuraturze. W tym samym czasie zaczął spotykać się z poznaną na czwartym roku studiów Emilią Brown (córką amerykańskiego senatora). Okres narzeczeństwa trwał, krótko, gdyż dosyć rychło wzięli ze sobą ślub cywilny. Około tydzień po ślubie prokuratura stanowa doszukała się nieprawidłowo pogrupowanych próbek DNA w materiale dowodowym służącym do procesu przeciwko zorganizowanej grupy przestępczej z Wisconsin przez co Fred został dyscyplinarnie zwolniony z Prokuratury Departamentu Sprawiedliwości Stanu Waszyngton, jednak zdołał uniknąć poniesienia odpowiedzialności karnej.

Za namową teścia wstąpił on do Partii Republikańskiej idąc w zupełnie innym kierunku, w którym dotychczas się kształcił. W wieku 24 lat wystartował w wyborach do Izby Reprezentantów Stanów Zjednoczonych ze stanu Kalifornia finalnie uzyskał mandat kongresmena. Został wyznaczony do pełnienia funkcji zastępcy sekretarza ds. zdrowia. Po 6 miesiącach kariery pełnionej na stanowisku rządowym, środowisko dziennikarskie zaczęło interesować się jego osobą, a przede wszystkim szybkim postępem w karierze politycznej, jednak niedługo później media doszukały się jego powiązań z rodziną Brownów, a w szczególności z jego teściem - Felixem Brownem - zamieszanym w liczne skandale, co z resztą w sensacyjny sposób dziennikarze opisali w prasie.

Po roku małżeństwa jego żona zginęła w wybuchu gazu podczas prowadzenia śledztwa w jednym, kalifornijskim apartamentowców, w wyniku czego złożył mandat "kongresmena" postanawiając wyemigorować do urokliwego miasta położonego nad Pacyfikiem - Los Santos w stanie San Andreas by podobnie jak jego ojciec - spróbować przysłużyć się społeczności ludzkiej.

Kariera Medyczna

Pod koniec sierpnia 2021 rozpoczął pracę w EMS przy szpitalu Viceroy Hospital Center jako Trainee. Po ukończeniu akademii medycznej 1.09.2021 r. prowadzonej przez Pola Nero oraz Matthew Lee awansował na stopień Emergency Medical Technician. W EMS-ie pracował od 29.08 do 06.12.2021 r. Podczas pracy z dnia na dzień spotykał się z przeróżnymi charakterami przychodzących pacjentów, którzy nierzadko stawiali się z nietypowymi przypadkami. Niezbyt przepadał za ciągłym przesiadywaniem na szpitalu, najchętniej jeździłby tylko na wezwania, najlepiej na Sandy Shores bądź Paleto Bay wymagających interwencji helikopterem medycznym. W ciągu dwóch kolejnych miesięcy uzyskał stopień Paramedic'a oraz Senior Paramedica wraz z funkcją FTO. Swój wolny czas spędzał tylko i wyłącznie na służbie - rzadko kiedy można go było dostrzec poza służbą. Swój zawód wykonywał z pełnym zaangażowaniem i pasją spędzając wiele godzin na pogłębianiu wiedzy z komendiów czy lektury medycznej. Pracę zakończył na stopniu Senior Paramedica. Najchętniej podejmował się czynności medycznych w stanach nagłego i bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia, pomocą doraźną czy badaniami patomorfologicznymi powiązanymi ze sprawami kryminalnymi. Pomimo złożonego wypowiedzenia aktualnie wciąż pełni funkcję Szkoleniowca Akademii na szpitalu Pillbox Hill Medical Center. Po dzień dzisiejszy jest rozpoznawalny wśród mieszkańców miasta ze swojej działalności w szeregach EMS.

Charakter

Fred Murphy jest perfekcjonistą - wszystko co robi stara się dopinać na ostatni guzik, także w roli lidera stanowczo stara się dbać o swój autorytet. Nie jest twardym negocjatorem, presja czasem stanowi dla niego problem lecz gdy sprawa tego wymaga potrafi zachować zimną krew i dopiąć każdą sprawę na ostatni guzik. Mimo, iż na pierwszy rzut oka zdaje się być spokojny i opanowany, gdyż śmierć jego żony - Nicole Emilly Brown na pewien czas odcisnęła na nim swoje piętno - wielokrotnie w dobrym towarzystwie, czy nawet nierzadko na służbie pozwala sobie "na coś więcej", co zazwyczaj kończy się lekką "odklejką". Jest mistrzem dialogu, potrafi skutecznie, ale i żartobliwie kontrować swojego rozmówcę. Zdecydowanie lubi przebywać wśród osób, które go słuchają, Posiada wielki dystans do siebie. Wielokrotnie żartobliwie i z dystansem podchodzi do niektórych spraw, co szczególnie widać w relacjach z kobietami, przez co wśród medycznego grona przypisuje się mu status "krewety". Fred najbardziej nie toleruje, gdy ktoś w sposób negatywny krytykuje jego pracę czy poczynania, choć zapewne sam uczy się na swoich błędach. Jako swój aktualny cel stawia sobie przede wszystkim na czynną służbę w Departamencie Policji, choć wciąż czasami myśli o utworzeniu szczęśliwej rodziny w której odnajdzie prawdziwego siebie.

Galeria

Pojazdy

  • Karin Sultan Mk III
  • Bravado Buffalo S
  • Vapid Dominator GTX
  • Nagasaki Street Blazer
  • Ford Crown Victoria Police Interceptor
  • Ford Explorer Interceptor

Cytaty

"Akt zgonu i do domu, ahu ahu i do piachu" - częste powiedzenie w sytuacjach, gdy ktoś w pobliżu leży na "BW"

"Poczekamy aż Grzechu wsiądzie do Montanhy" -słowa powstałe w wyniku "głupiego" przejęzyczenia skierowane do zatrzymanych w oczekiwaniu na Gregorego Montanhę

"(...) proszę by 307 zajmie się kolejną dawką zakładników" - do oficera Robbiego Loudy podczas pełnienia roli SV na banku "Paleto"

Ciekawostki

Murphy posiada pokojową i zdecydowanie cierpliwą postawę wobec osób zatrzymanych dzięki czemu już nieraz udało mu się uniknąć problemów ze strony ulicznych gangów. Zazwyczaj woli trzymać się "z boku" jako jednostka wsparcia, choć niekiedy stara się wyjść przed przysłowiowy szereg.

Podczas wystawiania jednego z wyroków jako kadet wysłał oficera Morgan Stone do więzienia.

LSPD

Advertisement