5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

George Hunter był postacią odgrywaną przez 1wron3k.

Ogólny opis

George Hunter, szerzej znany jako Młody, był członkiem klubu motocyklowego Angels of Death. Jego cechy szczególne to skłonność do podejmowania nierozważnych decyzji oraz bezczelność. Został zdegradowany z roli członka klubu z powodu nieumyślnego doprowadzenia do wysadzenia auta wiceprezydenta Samira Abughuayeva i spalenia jego kamizelki. Klub nałożył na niego karę w postaci zjedzenia kabu'lone (włoska odmiana kabulonu) czyli "g*wno z pomodore". Po tym zdarzeniu jego postawa nie zmieniła się ani trochę i otrzymywał kolejne kary, jednak klub zawsze dawał mu "ostatnią szansę".

W ostateczności jego nieposzanowanie barw oraz członków klubu zaowocowało śmiercią George'a, ponieważ klub można opuścić jedynie poprzez śmierć. Egzekucje przeprowadził Tony Dripano wbijając Młodemu topór w czaszkę.

Powiązania

Do uzupełnienia

Galeria

Do uzupełnienia

Cytaty

  • "Samir no ja cię przepraszam, już nigdy tak więcej nie zrobię. Ała nie bij no proszę."
  • "Kurwa Kaleson nie tak mocno."
  • "Ybleylelel." (niezrozumiałe odgłosy, częsta przypadłość George'a).

Ciekawostki

  • Największą pasją George'a była kradzież radiowozów policyjnych, a w szczególności jednostek specjalnych.
  • Aspirujący fotograf.
  • Krążą pogłoski, że kiedyś zjadł Kabulon.
  • Gang AOD miewał grupowe halucynacje dotyczące Huntera. Wydawało im się, że go widzą, słyszą i że to pastor ożywił Młodego przy użyciu Księgi Odnowienia w celu zemsty na gang.

Angels of Death

Advertisement