5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

George Sherlenfidenfalon to postać, którą odgrywa Prexu_.

Ogólny opis

George Sherlenfidenfalon to jeden z funkcjonariuszy policji w Los Santos Police Department, który wziął udział w kwietniowej rekrutacji na poranną zmianę do jednostki. Na komendę Mission Row stawił się dnia 13 kwietnia, gdzie przeszedł swoją rozmowę kwalifikacyjną. Do zgłoszenia się do jednostki Los Santos Police Department skłoniła go chęć zmiany środowiska oraz poznania nowych ludzi - do niedawna służył w jednostce znajdującej się w sąsiedniej, bardziej otwartej dzielnicy, gdzie zajmował nawet stanowisko Asystenta Szefa Policji (102). Dysponuje więc niebanalnym doświadczeniem w pracy policjanta, które z pewnością pomoże mu odnaleźć się także i tutaj. Chciałby nauczyć się tutaj nowych rzeczy, zebrać nowe doświadczenie w pracy funkcjonariusza policji, a także kontynuować to, co już potrafi i co robił wcześniej na drugiej dzielnicy. Uważa się za osobę kompetentną, która potrafi sobie poradzić w różnych sytuacjach stresowych, kierować się swoim własnym rozsądkiem, a nie wyłącznie działać szablonowo i według zasad. Nie oznacza to jednak, że nie egzekwuje pewnych określonych procedur, stara się jednak zawsze zachować przy tym zasady moralności względem drugiego człowieka. Jest cierpliwy i trudno jest go zirytować - cechuje się spokojem i rzadko udaje się go wyprowadzić z równowagi. Uważa, że jest w stanie w pełni kontrolować swoje emocje, do czasu, aż się nie zirytuje.

W pierwszej kolejności dba o bezpieczeństwo swoich kolegów z pracy - po zatrzymaniu pojazdu, który wcześniej uciekał, ustawiłby wszystkie jednostki tak, by zminimalizować ryzyko odniesienia przez nich obrażeń - w odpowiednim szyku, otaczając zatrzymywany pojazd. Posiada również odpowiednie przeszkolenie medyczne, więc już na miejscu zająłby się wszystkimi poszkodowanymi w wyniku akcji. W wolnym czasie lubi oglądać w telewizji zawody żużlowe, kolekcjonuje również wiele rzeczy, między innymi płyty swoich ulubionych artystów oraz cenne figurki, między innymi z klocków Lego, np. nawiązujące do tematyki Gwiezdnych Wojen, którą to się interesuje. W sytuacjach konfliktowych stawia na rozmowę z drugą stroną i wypracowanie konsensusu - nie wyobraża sobie pracy wśród ludzi skłóconych, gdzie jeden z drugim ma przysłowiową kosę - relacje, jego zdaniem, powinny być co najmniej neutralne, a funkcjonariusze zdolni do współpracy ze sobą. Wie, kiedy zachować powagę, a kiedy pozwolić sobie na większy luz - lubi żarty sytuacyjne i tak zwany czarny humor. 21 kwietnia, w czwartek, przeszedł krótką akademię policyjną, po której został oficjalnie przyjęty do jednostki - otrzymał stopień Kadeta i 509 numer odznaki.

Galeria

Pojazdy

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

LSPD

Advertisement