5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Geralt Texas to postać, którą odgrywa Pan Wiewior.

Ogólny opis

Geralt Texas jest funkcjonariuszem policji, który służył niegdyś w departamencie policji w mieście Los Santos. Został on przyjęty do jednostki za czasów rządów pierwszego szefa LSPD, Gregory'ego Montanhy, a więc na samym początku jej działalności i świeżo po utworzeniu jej przez Sonny'ego Rightwilla. W czasie swojej krótkiej przygody w policji, najwyższą rangą, jaką udało mu się osiągnąć przez ten okres czasu, była ranga Oficera II Stopnia. Texas po awansie z Kadeta wybrał przynależność do frakcji szeryfów (BCSO).

Geralt był osobą o dość oryginalnym wyglądzie - nosił dłuższe, siwe włosy związane w kucyk, czym wyróżniał się wśród funkcjonariuszy policji - żaden z nich nie wyglądał bowiem podobnie. Ponadto rzeczą, która była dla niego charakterystyczna był jego bardzo wyraźny, typowo amerykański akcent i wplatanie języka angielskiego do swoich wypowiedzi, przez co niejednokrotnie innym funkcjonariuszom trudno było go zrozumieć. Był więc zatem dość barwną postacią w jednostce, jednak nie zabawił w niej zbyt długo - szybko się z nią pożegnał za brak aktywności na służbie.

Galeria

Do uzupełnienia

Pojazdy

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

  • Miał tendencję do mówienia z wyraźnym amerykańskim akcentem i wplatania anglojęzycznych słów do swoich wypowiedzi, przez co czasem trudno było go zrozumieć.
Advertisement