5city Wiki
Advertisement
Sezon 2

Gregory Montanha to postać, którą odgrywa MrCreatifee.

Ogólny opis

Gregory Montanha pochodzi z Las Vegas. W wieku 16 lat wstąpił do wojska, w którym służył przez wiele lat, przez co nie boi się niebezpiecznych wyzwań i życia na krawędzi. Pomimo tego, że radził sobie z trudnymi akcjami, został z niego wyrzucony za niewykonywanie poleceń wyższej rangi. Po zakończeniu służby wojskowej wstąpił do jednostki policyjnej, gdzie pracuje do dzisiaj. Mając 15 lat spłodził syna Alexa z koleżanką swojej kuzynki, przez co do dzisiaj zdarza mu się nazwać tego "małego ku*wia" - sku*wysynem, co świadczy o tym, jak "wybitnym" jest ojcem. Pomimo tego, że kocha swojego syna (a przynajmniej tak twierdzi), niejednokrotnie przywalił mu "z liścia" w twarz, często zupełnie bez powodu. W trakcie swojego życia Gregory miał również żonę, Rebeccę, którą odbił swojemu dawnemu przyjacielowi, jednakże po kilku latach małżeństwa zostawił na rzecz bycia singlem. Swoją decyzję argumentował tym, że kobieta "była przyj*bana", chora psychicznie i puszczała się w klubach. Doczekał się z nią córki, Nicole.

Galeria

Do uzupełnienia.

Pojazdy

Cytaty

  • "Wszędzie, kurwa, mam jakieś spodnie z Tesco."'
  • "Jedyne, co ja straciłem, to godność."

Ciekawostki

  • Ma brata, Marco Montanhę, który jest kryminalistą. W wieku 15-16 lat, podczas jednej z imprez, z koleżanką swojej kuzynki spłodził syna, Alexa Montanhę. Swoje drugie dziecko, córkę Nicole, ma z byłą żoną, Rebeccą, którą zostawił. Jak kiedyś wyjawił, odbił ją swojemu byłemu znajomemu. Sam z kolei miał usłyszeć, że jego żoną zajęli się gangsterzy, z Ulanim i Donputamadre na czele.
  • Jego służbie często towarzyszy utwór: "Weselny klimat".
  • Został kiedyś porwany przez Giorgio Ulaniego, Mike'a Storma oraz parę innych osób, był przez nich torturowany i miał zostać zabity - miał skoczyć z klifu, jednakże nie został przeszukany i uciekł przy użyciu spadochronu.
  • Jego ciało doświadczyło niejednych "szlifów" i "ran wojennych" - jest całe pokryte bliznami. Ponadto Montanha stracił kiedyś lewe oko (wydłubał mu je Hector Berlusconi), dlatego obecnie ma jego szklaną protezę. Ma również niejedną metalową płytkę w ciele, i jak sam twierdzi, jego ciało w 80% składa się z metalu.
  • Przez większość miasta uważany jest za rambo i niezniszczalnego terminatora, nie raz już otarł się o śmierć. Wiele razy na nogi stawiały go szpitalne elektrolity, które od jego nazwiska zaczęto nazywać "elektrolitami Montanhy". Najbliższy uśmiercenia go był... jego kolega z pracy, Lincoln Theron, który przypadkowo go postrzelił w bark. Według niektórych pogłosek, może być on nieśmiertelny.
  • Na jego podbrzuszu/pachwinie widnieje tatuaż 67 wynoszący liczbę osób zabitych przez niego w czasie wojny.
  • Zawsze sprawdza tylną kanapę każdego samochodu.

LSPD

Przez opinię publiczną uważany jest za najbardziej kontrowersyjnego funkcjonariusza w hrabstwie Los Santos.

29 sierpnia wydział wewnętrzny (Internal Affairs) wystosowało wobec niego karę dyscyplinarną zawieszając go w prawach do wykonywania zawodu funkcjonariusza publicznego od 29.08 do 3.08 b.r. za przekraczanie swoich kompetencji zawodowych, lekkomyślne stwarzanie sytuacji stwarzających zagrożenie oraz ignorowanie chain-commandu.

Advertisement