5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Ivan Donk to postać, którą odgrywa Kuboxtoja.

Ogólny opis

Ivan Donk jest młodym funkcjonariuszem policji służącym w departamencie policji w mieście Los Santos, w amerykańskim stanie San Andreas. Do Stanów Zjednoczonych przybył z sąsiedniego kraju, a więc z Kanady. Dnia 11 lutego 2022 roku pojawił się na komendzie Mission Row w celu wzięcia udziału w rekrutacji do lokalnej jednostki policji, a jego rozmowę kwalifikacyjną przeprowadzali Kapitan Tom Rift oraz Sierżant Cezary Wieczorek. Pomimo stosunkowo młodego wieku, zdarzyło mu się już służyć wcześniej w jednostce policji, dlatego praca w Los Santos Police Department nie będzie dla niego pierwszą w roli funkcjonariusza. Chciałby służyć w tej jednostce, ponieważ uważa, że byłby dla niej wartością dodaną, między innymi dlatego, że szybko i chętnie uczy się nowych rzeczy, obawia się jednak, że sporo czasu zajęłaby mu nauka wykorzystywanych w LSPD kodów. Ponadto jest osobą młodą i ambitną, gotową do pracy, i chciałby podbudowywać morale swoim kolegom z pracy. Wśród swoich wad wymienia natomiast pracoholizm oraz to, że zdarza mu unosić się dumą.

Twierdzi, że największą siłą każdego policjanta jest umiejętne wykorzystywanie w pracy swoich zalet, oraz umiejętności, którymi się dysponuje, a także zdolność dostosowania się osoby do konkretnej sytuacji, ponieważ do każdej z nich trzeba podejść indywidualnie, jako że nie ma dwóch takich samych akcji. Za bardzo istotne uważa także współpracę pomiędzy poszczególnymi jednostkami, bo bez tego rzadko która akcja kończy się pomyślnie dla policji. Docenia takie cechy u policjantów jak spokój, opanowanie i zimna głowa - niezbędne do podejmowania trafnych i rozsądnych decyzji w kryzysowych momentach. Jest osobą, dla której najważniejszą wartością jest życie i zdrowie obywateli swojego miasta, dlatego bez wahania odpuściłby ważną akcję, kiedy ich bezpieczeństwo byłoby zagrożone i udałby się ich ratować. Nie należy do ludzi, którzy zwykli sprzeciwiać się wyższym rangom, i gdyby dostał od nich konkretne polecenie oddania strzałów w stronę napastnika, spróbowałby najpierw uspokoić sytuację, jednakże kiedy to by nie poskutkowało - mając szacunek do funkcjonariuszy wyższych stopniem, wykonałby powierzone mu przez nich zadanie.

Donk przeszedł pomyślnie pierwszy etap rekrutacji i zakwalifikował się do drugiego, czyli trwającej pięć dni akademii policyjnej dla wszystkich rekrutów, którzy się na nią dostali. Sam, jako rekrut z numerem 23, trafił do grupy żółtej prowadzonej przez FTO Dantego Capelę oraz wspomagających go Thomasa Shelby'ego, Hanka Overa i Lance'a Trencha. Nie stał się on od razu faworytem w swojej grupie, a wręcz przeciwnie, początkowo miał spore problemy z niektórymi zadaniami, z którymi musieli zmierzyć się kandydaci na funkcjonariuszy policji i groziło mu pożegnanie się z akademią. W jej trakcie zaczął jednać czynić postępy, które zostały zauważone przez jego FTO, co ostatecznie poskutkowało tym, że został on wpisany na listę osób przyjętych do LSPD. 20 lutego 2022 jego nazwisko zostało wyczytane z listy nowoprzyjętych do jednostki kadetów, a miało to miejsce na tradycyjnym, niedzielnym kodzie 8 na komendzie, na który zaproszeni zostali wszyscy rekruci, którzy ukończyli akademię. Po zebraniu udał się do gabinetu Szefa Policji gdzie odebrał z rąk Alexa Andrewsa swoją policyjną odznakę o numerze 505 i oficjalnie stał się Kadetem.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

Advertisement