5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Jacob Bison to postać, którą odgrywa dead_lifey.

Ogólny opis

Jacob Bison był funkcjonariuszem policji w Los Santos Police Department, jednakże jego przygoda z tym departamentem była bardzo krótka. Wziął udział w jednej z rekrutacji na nowych członków jednostki i po okresie stażu jako rekrut, stawił się na akademii. Po jej zakończeniu został na komendzie Mission Row przyjęty do LSPD jako pełnoprawny funkcjonariusz, otrzymał oznakę o numerze 96 i nadano mu stopień kadeta. Stopnia tego nigdy nie udało mu się zmienić - nie był aktywny na służbie i wkrótce został wydalony z policji.

Dnia 16 kwietnia 2022 roku postanowił powrócić do służby w jednostce. Dostał się do niej bez konieczności przechodzenia akademii czy rozmowy kwalifikacyjnej, pomimo tego, że kilka dni wcześniej zakończyła się rekrutacja na poranną zmianę - taka jednak niespecjalnie go interesowała. W szeregi LSPD przyjął go ponownie jego stary znajomy z poprzedniego miasta, Dante Capela, z którym zresztą udał się także na swój pierwszy patrol po powrocie do miasta. Otrzymał stopień Solo Kadeta i odznakę o numerze 501. Bison to funkcjonariusz dysponujący niebanalnym doświadczeniem zebranym w swojej poprzedniej jednostce - osiągnął tam stopień Porucznika.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

LSPD

Advertisement