5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Jacob Galante to postać, którą odgrywa leonek_112.

Ogólny opis

Jacob Galante to jeden z funkcjonariuszy policji w Los Santos Police Department, który wziął udział w kwietniowej rekrutacji na poranną zmianę do jednostki. Na komendę Mission Row stawił się dnia 13 kwietnia, gdzie przeszedł swoją rozmowę kwalifikacyjną. Galante chciałby dostać się do miejscowej jednostki policji, ponieważ posiada już niemałe doświadczenie w tym fachu zebrane w jego poprzednich jednostkach, w których przyszło mu służyć. Uważa się za, tak naprawdę, rozwiniętą osobę, ponadto taką, która, tak naprawdę, szybko się uczy i jest zdeterminowana do pracy. Służbie pragnie poświęcać całe dnie i jest gotowy pracować od wczesnych godzin porannych - dlatego zgłosił się na poranną zmianę. Tak naprawdę jego największą wadą jest "tak naprawdę", którego to wyrażenia zdecydowanie nadużywa w swoich wypowiedziach i potrafi wpleść do kilku razy w jednym zdaniu. Ponadto może szybko się zirytować i dość łatwo jest wyprowadzić go z równowagi, jest również bezpośredni i szczery, i nie waha się powiedzieć komuś prosto w twarz tego, co tak naprawdę o nim myśli - uważa jednak przy tym, że każdej osobie należy się szacunek.

Jacob twierdzi również, że jest dość zazdrosny, przy czym chodzi mu o zazdrość emocjonalną, a nie o to, że ktoś znajduje się na wyższym stopniu od niego. Za swoją największą porażkę w życiu uważa śmierć swojego ojca, który zginął na służbie dwa miesiące temu - stracił wówczas największy autorytet w swoim życiu, na którym się wzorował i dzięki któremu jest teraz tutaj, gdzie jest. Gdyby nie dostał się teraz do policji, z pewnością czułby niedosyt, ponieważ uważa się za osobę predysponowaną do takiej pracy, twierdzi również, że jego życie byłoby mniej ciekawe - mógłby jednak wziąć się za jedną z legalnych prac, na przykład pracować w roli złomiarza. W LSPD widziałby się w roli negocjatora, ponieważ czuje się w tym najmocniej i ma o tym pewne pojęcie. 21 kwietnia, w czwartek, przeszedł krótką akademię policyjną, po której został oficjalnie przyjęty do jednostki - otrzymał stopień Kadeta i 508 numer odznaki.

Galeria

Pojazdy

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

LSPD

Advertisement