5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Janis Rauter to postać, którą odgrywa kreeti.

Ogólny opis

Janis Rauter to dwudziestosiedmioletni funkcjonariusz policji służący w departamencie położonym w stolicy stanu San Andreas, w mieście Los Santos. Sam jednak nie jest obywatelstwa amerykańskiego, pochodzi bowiem z Europy, a dokładnie z Niemiec. W lutym 2022 roku postanowił zrekrutować się do Los Santos Police Department, w tym celu zjawił się na komendzie Mission Row, gdzie przeszedł swoją rozmowę kwalifikacyjną. LSPD nie jest jego pierwszym doświadczeniem w pracy policjanta, służył już bowiem w kilku innych jednostkach, skąd zresztą zna kilku swoich kolegów z obecnego miejsca pracy, między innymi Xandera Wayne'a, Jima Huntera czy Marlina Slowa. Uważa się za bardzo spokojnego człowieka, którego trudno jest wyprowadzić z równowagi. Jest znakomitym strzelcem, który nie ma żadnych obaw przed "wjechaniem" w samo centrum toczącej się właśnie strzelaniny, jego umiejętności kierowania pojazdem również są na wysokim poziomie. Jego wadą z pewnością jest dość wulgarny język, którego czasami używa w stosunku do osób aresztowanych, lub swoich kolegów z jednostki.

Rauter pozytywnie zaprezentował się na swojej rozmowie kwalifikacyjnej, dzięki czemu otrzymał zaproszenie do wzięcia udziału w wielkim wydarzeniu, jakim była pięciodniowa akademia policyjna zorganizowana przez LSPD dla wszystkich rekrutów, którzy dostali się do drugiego etapu rekrutacji. Jako rekrut z numerem 75 trafił do grupy czwartej, niebieskiej, gdzie jego FTO Commanderem okazał się być kolejny znajomy Janisa z dawnych lat, Kapitan Gregory Montanha. W przeprowadzaniu wyzwań dla rekrutów pomagali mu natomiast Sierżant Chuck Morris oraz dwie Panie Oficer - Lilly Swallow i Mia Clark. Rauter od początku prezentował się dobrze, a FTO na jego temat wypowiadali się wyłącznie pozytywnie. Dopiero w kolejnych dniach zwrócili uwagę na dość wulgarny język rekruta, co ten obiecał poprawić. Udało mu się ukończyć całą akademię, dzięki czemu został zaproszony na kod 8, który miał miejsce na komendzie - podczas zebrania została odczytana lista nowoprzyjętych do jednostki Kadetów, na której znalazło się również nazwisko Janisa. Otrzymał odznakę o numerze 507.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Cytaty

Ciekawostki

Do uzupełnienia

LSPD

Advertisement