5city Wiki
Advertisement
Sezon 1

ℹ️️

Jim Hunter to postać, którą odgrywa da_vis.

Ogólny opis

Jim Hunter jest dwudziestosiedmioletnim funkcjonariuszem policji służącym w departamencie w Los Santos. W przeciwieństwie do wielu swoich kolegów z pracy, nie jest rodowitym Amerykaninem, jego korzenie sięgają bowiem kontynentu afrykańskiego, a konkretnie Zimbabwe. Po trafieniu do stolicy stanu San Andreas postanowił zrekrutować się w miejscowej jednostce policji, w tym celu stawił się na komendzie Mission Row, gdzie przeszedł swoją rozmowę kwalifikacyjną. Przeprowadzali ją Asystent Szefa Policji, Alex Andrews, oraz Oficerowie Jack Green i Lance Trench. Los Santos Police Department nie jest pierwszym miejscem, w którym realizuje się jako policjant, służył już bowiem wcześniej w innych jednostkach, w dodatku na stosunkowo wysokich stopniach. Spotkał tam między innymi Gregory'ego Montanhę, należał do dowodzonego przez niego SWATu, przyjaźnił się także z Xanderem Waynem czy Marlinem Slowem. Ma łącznie kilkunastu braci, niektórzy z nich również służyli lub służą obecnie w policji.

Do jednostki, w której przyszłoby mu służyć, wprowadziłby z pewnością nutkę profesjonalizmu, ponadto uważa, że nikt nie będzie się z nim nudzić, bo służba z nim to czysta przyjemność. Jest osobą, która szybko uczy się nowych dla siebie rzeczy, ponadto ma ponadprzeciętne umiejętności prowadzenia pojazdu. Jak sam twierdzi, w życiu najbardziej ceni momenty, najlepsze chwile, jakie przeżył w swoim życiu, oraz wszystkie zawarte przez siebie przyjaźnie. Jednym z pamiętnych dla niego momentów było otrzymanie awansu na stopień Sierżanta I Stopnia w jednej ze swoich poprzednich jednostek. Gdyby był jedynym funkcjonariuszem, który goniłby pilnie poszukiwanego przestępcę, a wokół, w wyniku innego zdarzenia, posypałyby się "trzynastki" od rannych funkcjonariuszy, nie zastanawiałby się długo nad tym, co powinien był zrobić - odpuściłby swój pościg i ruszył na pomoc swoim kolegom, ponieważ życie drugiego człowieka jest dla niego najważniejsze.

Podczas swojej rozmowy kwalifikacyjnej zebrał wiele pozytywnych opinii, dzięki czemu dostał się do drugiego etapu rekrutacji do jednostki, a więc akademii policyjnej. Tam, jako rekrut z numerem 15 został przydzielony do grupy białej, dowodzonej przez FTO Commandera Juana Pablo Pisicelę, a osobami pomagającymi mu jako FTO byli Sierżanci Frank Parouva oraz świeżo awansowany na ten stopień Green. Hunter ponownie zebrał pozytywne recenzje odnośnie swojej osoby, dzięki czemu udało mu się ukończyć całą akademię. Został zaproszony na kod 8 na komendę, podczas którego została ogłoszona lista nowoprzyjętych kadetów, odczytał ją Andrews, a nazwisko Huntera znalazło się na niej. Przyjął odznakę o numerze 504.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

  • Ma wadę wzroku, przez co nosi specjalne okulary.

LSPD

Advertisement