5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

John Wytrych to postać, którą odgrywa Grendy.

Ogólny opis

John Wytrych jest jednym z funkcjonariuszy policji służących dla Los Santos Police Department, do którego to departamentu dołączył zimą 2022 roku. Aby zostać policjantem, dnia 12 lutego 2022 roku stawił się na komendzie Mission Row w mieście Los Santos, w celu przejścia swojej rozmowy kwalifikacyjnej. Osobą, która ją przeprowadzała okazał się być Juan Pablo Pisicela, który widząc Wytrycha ubiegającego się o pracę w jego jednostce, stwierdził, że ten wygląda jak bezdomny. Jest to funkcjonariusz posiadający niebanalne już doświadczenie zdobyte w swoich poprzednich jednostkach policji, w których służył, praca dla LSPD nie jest dla niego więc niczym nowym, co mogłoby mu sprawić problemy. W dotychczasowej karierze najwyżej osiągnął stopień Sierżanta, i, jak twierdzi, był o włos od awansu na stopień Porucznika.

Jego głównym celem w pracy jest służyć dla swojego miasta i swojej ojczyzny, a także chronić niewinnych obywateli zamieszkiwanego przez siebie miasta. Jest osobą, która nie daje się wyprowadzić z równowagi kryminalistom - kiedy oni obrażają od najgorszych jego i jego rodzinę kilkanaście pokoleń wstecz, zachowuje stoicki spokój i dalej wykonuje swoje obowiązki funkcjonariusza policji. Wśród swoich umiejętności wymienia... solidne wbijanie oponentów w ścianę. Uważa się również za niezłego kierowcę i chciałby w przyszłości zostać kierowcą jednostki pościgowej SEU. Jak twierdzi, ma zadatki na 01, jednakże nie chciałby się babrać w papierkowej robocie i dlatego nieszczególnie mu zależy na aż tak wysokiej randze. W jednostce nie chciałby bić rekordu godzin spędzonych na służbie, zależy mu bowiem na efektywności. Do jednostki wniesie "opór", jednakże zaznacza przy tym, że nie jest jego celem, by zawsze wygrywać za wszelką cenę.

Wytrych przeszedł pomyślnie pierwszy etap swojej rekrutacji do LSPD, dzięki czemu został zaproszony na akademię policyjną, która trwała pięć dni i odbywała się na terenie lotniska Zancudo. Trafił tam jako rekrut z numerem 17 do grupy pierwszej, białej, prowadzonej przez FTO Commandera Pisicelę, oraz pomagających mu sierżantów, Franka Parouvę i Jacka Greena. Od pierwszego dnia wyróżniał się wiedzą na temat jednostek policji, którą dysponował, a także umiejętnością liderowania grupie - zajął się między innymi integracją rekrutów. Chociaż Pisicela wielokrotnie powtarzał, że go wyrzuci z akademii, nie zrobił tego do końca czasu jej trwania, dzięki czemu John ją ukończył. Został zaproszony na komendę Mission Row na kod 8, który odbywał się 20 lutego 2022 roku - podczas zebrania członków departamentu policji w Los Santos odczytana została lista nowoprzyjętych kadetów, na której znalazło się również nazwisko Wytrycha. Przyjął odznakę o numerze 526.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Cytaty

- ,,Służyć, chronić, naperdalać

Ciekawostki

  • Został wysadzony RPG przez Pisicelę podczas policyjnej akademii.
  • Podczas swojego egzaminu na Solo Kadeta wysłał do więzienia Dantego Capelę.
Advertisement