5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Johny Reed to postać, którą odgrywa Matr_ix03.

Ogólny opis

Johny Reed był funkcjonariuszem policji w Los Santos Police Department. Wziął uział w rekrutacji i przeszedł ją pomyślnie, dzięki czemu wstąpił w szeregi jednostki. Będąc rekrutem przeszedł akademię i został przyjęty do policji jako pełnoprawny funkcjonariusz, otrzymał swoją własną oznakę o numerze 530. Jego przygoda z LSPD trwała jednak bardzo krótko - z powodu całkowitego braku aktywności nie wziął udziału w swoich szkoleniach i nie został dopuszczony do egzaminu. Wkrótce został wydalony z jednostki. Jak się później okazało, nie był w stanie służyć z powodu trudnej sytuacji w rodzinie.

Nie zrezygnował jednak z planów zostania funkcjonariuszem policji - stawił się na kolejnej rekrutacji i przeszedł do etapu akademii. Jak się okazało, próbował powrócić wcześniej, jednakże nikt nie zainteresował się jego sprawą, która została przekazana nawet do Sonny'ego Rightwilla. Osobą, która przeprowadzała jego rekrutację był Gregory Montanha. Miał również należeć do grupy niebieskiej, której Montanha był FTO Commanderem, jednakże nie pojawił się ani pierwszego, ani drugiego dnia akademii i został z niej wydalony, tracąc tym samym szansę na powrót do policj.

Galeria

Pojazdy

  • Ubermacht Rebla
  • Vapid Sadler v8 4x4
  • Nagasaki Street Blazer
  • Obey Tailgater

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

Advertisement