5city Wiki
Advertisement
Sezon 1

ℹ️️

Kane Yellow to postać, którą odgrywa StachuuLive.

Ogólny opis

Kane Yellow to 26 letni funkcjonariusz policji wywodzący się z Phoenix w stanie Arizona. Po zamieszkaniu w Los Santos postanowił wziąć udział w rekrutacji do miejscowego departamentu policji i zostać członkiem Los Santos Police Department. Swój cel zrealizował, a w czasie pełnienia służby legitymował się odznaką o numerze 27. Obecnie osiągnął stopień Oficera III+3 Stopnia.

W LSPD postanowił dołączyć do frakcji BCSO i został szeryfem. Kiedy Raul Danzano powołał do życia jednostkę SERT , Yellow został jednym z jej członków i służy w niej do dziś. Miał również do czynienia z jednostką detektywistyczną i w ramach patroli DTU otrzymał nieoznakowaną Crown Victorię. Pomimo dość wysokiej rangi, Kane'owi zdarza się popełniać błędy, jednak potrafi się do nich przyznać i przeprosić za swoje zachowanie.

Po uruchomieniu w departamencie nowych jednostek policji, co nastąpiło wraz z dostarczeniem na komendę Mission Row nowych mundurów policyjnych, Kane zdecydował się przynależeć do jednej z nich, State Police i przyjął 208 numer odznaki. Wcześniej, za czasów służby w Sheriff Office, miał numer 307. Szybko jednak zmienił zdanie i powrócił do szeryfów, ale nie otrzymał swojego dawnego numeru, ponieważ był już zajęty przez Robbiego Louda, teraz przypisany jest mu 314.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Cytaty

  • "Ja sobie wybiorę, mi się podoba chłopczyk i dziewczynka." (biorąc kadetów na patrol)
  • "Rightwill, kurwa, żyj." (do Sonny’ego Rightwilla, kiedy ten był postrzelony – okazało się, że to był ktoś przebrany za niego)
  • "Mają wyjść z dwójką (zakładników) i chuj mnie to obchodzi." (twarde negocjacje według Yellowa)

Ciekawostki

Do uzupełnienia

LSPD

Advertisement