5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Kurt Sheppard to postać, którą odgrywa Sheeyo.

Ogólny opis

Kurt Sheppard jest funkcjonariuszem, który zebrał już wiele doświadczenia w swojej pracy służąc w niejednym departamencie policji, także na najwyższych stopniach. Początkowo miał służyć w nowopowstałym departamencie policji w Los Santos jako prawa ręka Gregory'ego Montanhy, czyli jego asystent, jednakże z powodu braku wystarczającej ilości czasu, którą mógłby poświęcać na służbę w jednostce, zrezygnował z tego miana, zanim w ogóle je otrzymał. Skutkiem tego na samym początku dziejów komendy Mission Row, nie było na niej żadnego 02, a pierwszą osobą legitymującą się tym numerem odznaki został Juan Pablo Pisicela - dopiero po kolejnych wyborach na Szefa Policji.

Sheppard ostatecznie jednak pojawił się w Los Santos Police Department jako wysłannik Sonny'ego Rightwilla do High Commandu i miał zajmować się głównie nie czynną służbą na mieście, lecz sprawami organizacyjnymi jednostki. Otrzymał stopień Kapitana III Stopnia i 104 numer odznaki, przejmując go po Martinie Wolfie. Niestety, szybko okazało się, że Sheppard nie dysponuje wystarczającą ilością czasu, by służyć w jednostce i pod koniec października zrezygnował z zasiadania w HC.

Powrócił do aktywnej służby wraz z nadejściem Nowego Roku, zostając szefem jednej z dwóch nowych jednostek w departamencie - Park Rangers. Jego aktualna odznaka to 250. Po niedługim czasie zrezygnował ze służby ponownie, a jego numer przejął Patrick Harris.

Galeria

Do dodania.

Pojazdy

Ford Crown Victoria

Ciekawostki

  • Będąc członkiem High Commandu pojawił się na aż jednym zebraniu grupy - to dokładnie na tylu, w ilu uczestniczył Max Power w czasie, gdy był Zastępcą Szefa Policji.
  • W pierwszym miesiącu istnienia jednostki LSPD nie posiadała ona swojego Asystenta Szefa Policji - miał być nim właśnie Sheppard, ale z powodu braku czasu na pełnienie służby zrezygnował z tej roli, zanim w ogóle ją otrzymał. Pierwszym 02 na Mission Row został Juan Pablo Pisicela, a stało się dopiero po następnych wyborach na Szefa Policji.

LSPD

Advertisement