5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Lamar Soon to postać, którą odgrywał dexteradi.

Ogólny opis

Lamar Soon był funkcjonariuszem policji w Los Santos Police Department. Po stawieniu się na komendę Mission Row, został zatrudniony w jednostce i otrzymał stopień kadeta, wraz ze 102 numerem odznaki. Odznaka ta, wraz z kilkoma innymi, była powodem przeprowadzenia zmiany systemu numeracji odznak, ponieważ numery zaczynające się od "1" mieli na swoich radiowozach członkowie High Commandu. Po krótkim czasie Lamar legitymował się więc odznaką o numerze 426.

Soon upodobał sobie szczególnie poranne zmiany - to w godzinach przedpołudniowych najczęściej można było zobaczyć go na służbie. Jego profesjonalizm i oddanie swojej pracy sprawiły, że nie minęło wiele czasu od jego pojawienia się w jednostce, do chwili, kiedy otrzymał awans na stopień oficera. Kiedy w LSPD pojawiły się jednostki Merry, Lamar poprsił o jeden z motocykli - otrzymał go i stał się on nieodłącznym elementem jego patroli. W LSPD osiągnął stopień Oficera II Stopnia.

20 grudnia Lamar Soon został ciężko ranny w wyniku strzelaniny. Wraz z nim ranny został również Alex Montanha, który cudem uszedł z życiem. Niestety, życia Lamara, pomimo usilnych starań lekarzy z EMS, nie udało się uratować - zmarł na stole operacyjnym. Już wkrótce odbędzie się jego oficjalny, policyjny pogrzeb z salwą honorową.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

  • Lamar Soon był pierwszym funkcjonariuszem w LSPD, który otrzymał swoją własną jednostkę Merry w celach patrolowych.
  • Jego śmierć zbiegła się w czasie z wydaleniem go z LSPD - miał zostać usunięty z jednostki za brak aktywności.
Advertisement