5city Wiki
Advertisement
Sezon 1

ℹ️️

Lance Trench to postać, którą odgrywa VgZ.

Ogólny opis

Lance Trench jest funkcjonariuszem policji, który nigdy nie chciał wyróżniać się z tłumu. Wziął udział w jednej z rekrutacji do Los Santos Police Department i został kadetem o 53 numerze odznaki. Lance od początku wyróżniał się umiejętnościami prowadzenia pojazdu, jak i komunikacji radiowej, ponadto jest nieprzeciętnym strzelcem. Zostało to zauważone przez członków High Commandu, którzy postanowili dać mu awans na stopień Oficera I Stopnia, jednakże Trench nie chciał przyjąć tego awansu. Zawsze skromny Trench oznajmił, że nie przybył do policji po kolejne stopnie. To jeszcze bardziej zaimponowało członkom HC, którzy, pomimo protestów funkcjonariusza, przyklepali jego awans.

Kariera Lance'a w LSPD rozwijała się wzorowo - szybko otrzymał kolejny awans, ponadto został członkiem jednostek SWAT i DTU, w celach patroli undercover dostał swoją drugą Crown Victorię, tym razem nieoznakowaną. Był już blisko awansu na stopień Oficera III Stopnia, ale na przeszkodzie stanęła mu choroba, która spowodowała znaczne ograniczenie jego aktywności na służbie. Po powrocie do zdrowia nie służył już tak chętnie, i dopiero niedawno otrzymał wcześniej wspomniany awans. Z powodu braku większej aktywności został usunięty z szeregów jednostki DTU, wciąż natomiast pozostaje członkiem SWATu. Jednym z jego celów było zdobycie swojej własnej jednostki pościgowej, SEU, co udało mu się osiągnąć - przejął Forda Mustanga po wyrzuconym z jednostki Raulu Danzano.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

  • O jego pierwszy awans upomnieli się inni funkcjonariusze. Kiedy podczas zebrania LSPD, Gregory Montanha wręczył awans Xanderowi Wayne'owi, jeden z funkcjonariuszy zaproponował, żeby Lance również takowy awans otrzymał. Okazało się, że Montanha zapomniał o nim wspomnieć pozostałym członkom HC, jednak stwierdził że "On nawet bardziej zasługuje na ten awans". Trench odmówił, jednak i tak swój awans otrzymał.

LSPD

Advertisement