5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Laurent Miauchau to postać, którą odgrywa .

Ogólny opis

Laurent Miauchau to były funkcjonariusz Los Santos Police Department. Po stawieniu się na komendzie Mission Row przeszedł rozmowę kwalifikacyjną z ówczesnym Szefem Policji, Juanem Pisicelą. Laurent ujął go swoim poczuciem humoru, podejściem do życia, oraz niebanalnym doświadczeniem, które posiadał. Miauchau był bowiem sołtysem we wsi Why i zasłynął z jej obrony przed stadem wściekłych krów. W celu potwierdzenia swoich kwalifikacji - przyniósł "Janeczkowi" wydrukowany z gazety artykuł, w którym mowa była o tym wielkim czynie. W swojej wsi, Miauchau uważany był za bohatera. Postanowił jednak zmienić coś w swoim życiu - i stąd pomysł na zostanie funkcjonariuszem LSPD.

Dostanie się Miauchaua do jednostki było formalnością - cały High Command wysoko ocenił jego umiejętności i szczerze podziwiał go za bohaterską obronę wsi. Laurent został więc rekrutem, a po przejściu akademii policyjnej - kadetem, a co za tym idzie, pełnoprawnym policjantem. Otrzymał odznakę o numerze 86, a jako że był bardzo pojętnym człowiekiem - szybko awansował na stopień Oficera I Stopnia - w międzyczasie po zmianie systemu numeracji odznak nadano mu odznakę policyjną o numerze 422. Wkrótce po swoim awansie Miauchau wypisał urlop, po czym zrezygnował ze służby w departamencie.

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

  • Laurent Miauchau to były sołtys wsi Why, zasłynął z jej obrony przed stadem wściekłych krów.
Advertisement