5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Lee Torriento jest postacią odgrywaną przez Usiek_ttv

Ogólny opis

Lee, pod przykrywką mechanika, zajmuje się rabowaniem banków, jubilerów, kradzieżą aut i handlem narkotykami. Jego ulubionym zajęciem są kradzieże samochodów na zlecenie, chociaż sam uważa, że nie jest dobrym kierowcą, zwykle jednak umyka LSPD za pomocą rozmaitych sztuczek. Nie działa sam, ale często powtarza, że woli działać solo, bo ma w tedy większą swobodę działania. Dla swoich najbliższych Lee jest bardzo oddany. Zyje w dobrych stosunkach z pozostałymi mechanikami. Lee był w związku z Miley Miller. Ich związek nie przetrwał jednak zbyt długo. Rozstali się jednak bez żadnych zgrzytów i dalej świetnie się dogadują.

Przeszłość

Lee Torriento urodził się w Tokio jako syn dwójki dyplomatów. Matka była Chinką a ojciec Amerykaninem włoskiego pochodzenia. Mieszkał tam do 13 roku życia. Jego rodzice zostali niesłusznie oskarżeni przez chiński rząd o szpiegostwo. Wtrącono ich do więzienia gdzie zmarli po dwóch tygodniach. Młodym Lee zajął się brat jego ojca Jacob. Przygarnął chłopaka i zabrał go do Los Santos. Od wuja nauczył się podstaw mechaniki. Jacob był surowym i twardym człowiekiem, ale dbał o swojego bratanka. Wpoił mu zasady jakimi powinien się kierować w życiu prawdziwy mężczyzna. Najważniejszą zasadą jaką utrwalił sobie Lee to "Rodzina jest najważniejsza".

Relacje

  • Miley Miller

Lee poznał Miley jako mechaniczkę na Dycha Motosports. Dziewczyna początkowo nie zwracała na niego uwagi. Zmieniło się to gdy chłopak wraz z Patt Ology, Miley Miller i byłym współwłaścicielem FoodTruck'a Xavierem, podczas porannych działalności przestępczych połączyli swoje siły. Po tajemniczym zniknięciu Xavier'a ich relacja przestała być nastawiona na sam zysk. Zaczęli spotykać się jakiś czas później. Razem z dziewczyną dokonał swojego pierwszego napadu na bank, podczas którego, musiał być kierowcą czym niezwykle się stresował. Rozstali się po około 1,5 miesięcznym związku. Dalej jednak się przyjaźnią i działają razem.

  • Patt Ology

Lee zapamiętał, że Patt był jedną z pierwszych osób w mieście, która zapamiętała jego imię po mimo tego, że Torriento początkowo przyjeżdżał na warsztat tylko naprawiać swoje auto. Są bardzo dobrymi kumplami. Lee jest pod wrażeniem z jaką swobodą Patt potrafi odnajdywać się w relacjach z innymi. Często razem napadają na banki i jubilery w porranych godzinach, bądź handlują narkotykami. Często wygłupiają się i ścigają z policyjną ranną zmianą. Pomógł Lee złapać kontakt z ludźmi na warsztacie, co po jakimś czasie zaowocowało zatrudnieniem go.

  • Amanda Jones

Najlepsza przyjaciółka. Pomagała chłopakowi w zdobyciu względów Miley i gorąco im kibicowała. Było jej go bardzo szkoda gdy jego związek zaczął się sypać. Często wygłupiają się na warsztacie jak i po służbie. Mówią sobie o wszystkim i nawzajem się wspierają. Zagroziła mu kiedyś, że go porwie i zrobi z nim kilka dość nieprzyzwoitych rzeczy. Lee zapisał to sobie na kartce, którą podczas zatrzymania przez LSPD przeczytał oficer Kane Yellow.

Galeria

Pojazdy

  • Karin Sultan MK.II
  • Ubermacht Rebla
  • Invetero Coquette
  • Maxwell Vargant
  • Ocelot F620
  • Taxi
  • BF Surfer
  • Pegassi Faggio
  • Albany Washington

Cytaty

  • "Im mniej wiem tym lepiej śpię"
  • "Jeżeli ty w to wchodzisz to ja też. Ufam Ci." ~ Do Miley gdy zaproponowała mu dalszą współpracę

Ciekawostki

  • Lee często zmienia ubranie, spędza w garderobie bardzo dużo czasu.
  • Jest uległy i rzadko czegoś odmawia
  • Lee ma obywatelstwo amerykańskie i japońskie, ale na wzgląd pochodzenia jego rodziców ma prawo starać się o chiński jak i włoski paszport.
Advertisement