5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Leo Crown to postać, którą odgrywa Wolfaneiro.

Ogólny opis

Leo Crown jest funkcjonariuszem policji służącym w departamencie w Los Santos, jego rodzinnym mieście, z którego pochodzi i w którym dorastał. Odkąd tylko pamięta, chciał nieść pomoc obywatelom swojego miasta, dlatego chciał dołączyć do jakichś służb pokroju wojska czy policji, zastanawiał się przez chwilę także nad dołączeniem do EMSu, jednakże ostatecznie zdecydował się spróbować swojego szczęścia w służbach mundurowych, a jego wybór padł na lokalną jednostkę policji. Dnia 11 lutego 2022 roku stawił się na komendzie Mission Row w celu wzięcia udziału w rekrutacji do LSPD, tego samego dnia przeszedł swoją rozmowę kwalifikacyjną o pracę w policji, którą przeprowadzali Kapitan Tom Rift oraz pomagający mu Sierżant Cezary Wieczorek.

Wśród swoich mocnych stron wymienia cierpliwość, a także ugodowość - stara się łagodzić wszelakie konflikty spokojną, wyważoną, acz konkretną rozmową. Jest również osobą, która lubi wprowadzać pozytywną atmosferę w swoim miejscu pracy, ponadto za istotny w pracy funkcjonariusza policji uważa szacunek do swojego przełożonego, a także pilnowanie określonego w jednostce porządku i panującej w niej hierarchii. Jak twierdzi, czasami zdarza mu się mieć gorszy dzień, jednakże stara się jak najszybciej naprawiać popełnione przez siebie błędy. Zdarza mu się odpyskować innym kolegom z pracy, jednak jest wówczas świadomy tego, że może ponieść za to karę i nie burzy się, kiedy takową otrzyma, bo wie, że zasłużył sobie na to swoim zachowaniem, po fakcie przeprosi również za to, co zrobił. Potrafi strzelać, a jego fascynacja służbami mundurowymi wzięła się głównie stąd, że w młodzieńczych latach często i chętnie uczęszczał na miejską strzelnicę, uważa się również za niezłego pilota helikoptera i kierowcę.

Po pomyślnym przejściu rekrutacji trafił na akademię policyjną, gdzie jako rekruta z numerem 81 przydzielono go do grupy piątej, pomarańczowej, której FTO Commanderem był Porucznik Lincoln Theron, a osobami pomagającymi mu byli Bazylius Kwiekus i Tommy Nelson. Leo bardzo dobrze radził sobie z zadaniami, które czekały na rekrutów, dzięki czemu udało mu się ukończyć całą pięciodniową akademię. Nie dostał się jednak do LSPD, trafił na listę rezerwową. Otrzymał jednak drugą szansę od losu i kiedy ową listę rezerwowych uruchomiono, 26 marca 2022 roku został funkcjonariuszem policji w Los Santos Police Department. Otrzymał Rangę Kadeta i 504 numer odznaki.

Galeria

Pojazdy

Do uzupełnienia.

Cytaty

Do uzupełnienia.

Ciekawostki

Do uzupełnienia.

LSPD

Advertisement