5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Leo Williams to postać, którą odgrywa Krauze

Ogólny opis

Leo Williams jest funkcjonariuszem policji w Los Santos Police Department, który wziął udział w rekrutacji na poranną zmianę, mającą miejsce w kwietniu. Dnia 13 kwietnia stawił się na komendzie głównej Mission Row, gdzie przeszedł swoją rozmowę kwalifikacyjną. Pochodzi z Wielkiej Brytanii i na co dzień przed udaniem się na rekrutację do Los Santos Police Department zajmował się farmą, gdzie hodował karpie oraz gołębie. W wolnym czasie lubi uczęszczać na siłownię, jest to jedno z jego zainteresowań. Zdecydował się dołączyć do policji, ponieważ nie jest to dla niego nowość, był już funkcjonariuszem w swoich poprzednich jednostkach, w których służył - w jednej z nich spędził kilka miesięcy i osiągnął rangę Oficera II Stopnia.

W LSPD spotka wielu swoich znajomych z dawnego departamentu, między innymi Xandera Wayne'a, Jima i Connora Hunterów, Marlina Slowa czy Gregory'ego Montanhę. Jest osobą asertywną, a ponadto szybko się uczy i nie ma problemów ze współpracą w grupie, lubi taką pracę. Uważa, że jest niezłym kierowcą, a jego wadą jest skromność i to, że zdarza mu się szybko do czegoś zniechęcić lub zdenerwować. Posiada dystans względem siebie i nie obraża się, kiedy ktoś rzuci żartem dotyczącym jego osoby. 21 kwietnia 2022 roku po odbyciu akademii policyjnej został oficjalnie przyjęty w szeregi LSPD, otrzymał rangę Kadeta i 515 numer odznaki.

Galeria

Pojazdy

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia

LSPD

Advertisement