5city Wiki
Advertisement
Sezon 1

ℹ️️

Lilly Swallow to postać, którą odgrywa Yuna.

Ogólny opis

Lilly Swallow jest funkcjonariuszką policji w Los Santos Police Department . Po dostaniu się do departamentu i zostaniu kadetem o 68 numerze odznaki, początkowo służyła rzadko i popełniała wiele błędów, a High Command zastanawiał się nawet nad usunięciem jej z jednostki za niewystarczającą aktywność na służbie. Wszystko jednak się zmieniło, odkąd dostała swój pierwszy awans - na Oficera I Stopnia. W Lilly coś odżyło, zmotywowała się i obecnie jest już Oficerem III+1 Stopnia, a jej odznaka to 314.

Podczas służby w LSPD Lilly znalazła miłość swojego życia, był nią jej kolega z pracy, Chuck Morris, szeryf. Para nie krępowała się z okazywaniem sobie uczuć w trakcie służby, toteż czasem zdarzało im się znikać w krzakach, łazienkach mieszkań, do których jeździli na wezwania związane z ich rabunkami, czy szpitalnych toaletach. Ich miłość niestety nie przetrwała i po kilku miesiącach się rozeszli.

Wraz z nadejściem Nowego Roku Lilly postanowiła przenieść się do nowopowstałej jednostki Park Rangers, gdzie służy również jej bliski przyjaciel, Kenji Toyoda. Jej aktualny numer odznaki to 255. 15 marca 2022 roku zdecydowała się jednak wrócić do Sheriff Office i przyjąć 303 numer odznaki.

Galeria

Pojazdy

Cytaty

  • "Czemu się mną sugerujesz?" (będąc RTO w radiowozie)
  • "255, wróciłam po wylewie."
  • "Farbę mam w puszku! Oddaj mi puszku!"

Ciekawostki

  • Lilly była niegdyś w związku z Martinem Wolfem, o czym wiedzą nieliczni. Wolf zdradził tę tajemnicę kilku swoim kolegom z pracy.
  • Do jej najbliższych przyjaciół należą Mia Clark i Kenji Toyoda.

LSPD

Advertisement