5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Lisa Jones to postać, którą odgrywa Madissu.

Ogólny opis

Lisa Jones to funkcjonariuszka policji, która pojawiła się w Los Santos Police Department z polecenia samego Sonny'ego Rightwilla na krótko przed ogłoszeniem jednej z ostatnich rekrutacji do jednostki policji. Ówczesny Komisarz uważał ją za osobę kompetentną i godną pełnienia funkcji policjanta w departamencie, nad którym sprawował opiekę. Lisa udała się tym samym do biura Szefa Polcji, Juana Pisiceli, gdzie przeszła rozmowę kwalifikacyjną, oraz została przyjęta do jednostki w roli rekruta. Po dość długim oczekiwaniu na akademię policyjną, wzięła w niej udział wraz z innymi rekrutami, którzy wzięli udział w ostatnim naborze, mając okazję pokazać funkcjonariuszom to, czego już zdążyła się nauczyć przez okres bycia "ride alongiem". Z płyty lotniska w Los Santos, na którym odbywała się akademia, udała się następnie na komendę Mission Row, gdzie została przyjęta do jednostki jako pełnoprawny funkcjonariusz policji. Otrzymała stopień kadeta oraz odznakę o numerze 508.

Lisa nie należała do najbardziej aktywnych osób na służbie, z którego to powodu wyższe rangi niejednokrotnie wyrażały swoje niezadowolenie. Już jako rekrut pojawiała się i znikała, a w LSPD trzymano ją głównie dlatego, że do jednostki przybyła z polecenia Rightwilla. Kiedy jednak jako kadet wciąż nie wyrabiała satysfakcjonującej High Command ilości godzin, zadecydowali o wystosowaniu w jej stronę oficjalnego ostrzeżenia o nieaktywności, a kiedy nie przyniosło to skutku - o wydaleniu Jones z departamentu. Ze względu na brak swojej aktywności, nie była w stanie przejść obowiązkowych dla kadetów szkoleń, a także podejść do egzaminu. Podczas swojej przygody, chociaż była ona krótka, zdołała nawiązać kilka przyjaźni - między innymi z Aidenem Parksem i Mią Clark.

Galeria

Do uzupełnienia

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

Do uzupełnienia [[Kategoria:Żywy (Sezon 1)

Advertisement