5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Louis Baguette to postać, którą odgrywa Nippon_GG.

Ogólny opis

Louis Baguette urodził się w Marsylii, gdzie przez większość swojego życia był kucharzem i prowadził restaurację - zdobyła ona nawet Gwiazdkę Michelin. Ponadto pracował również na jachtach, gdzie zdarzało mu się gotować dla wielu znanych osobistości. Louis jest perfekcjonistą i bardzo lubi ład oraz porządek, zwykle ma łagodne usposobienie i stara się raczej prowadzić do spokojnych rozmów niż dać ponieść się emocjom. Tych samych zasad stara się również przestrzegać w swojej obecnej pracy, chociaż praca z przestępcami, oraz tyloma wybuchowymi charakterami, ile liczy departament policji w Los Santos, z pewnością nie jest łatwa i wymaga od niego wielkiego wysiłku i cierpliwości.

Louis postanowił dołączyć do policji z dwóch powodów, pierwszym było wypalenie zawodowe, gdyż jak twiedzi nie ma już dania którego by nie ugotował, drugim rozstanie z jego partnerką. Tak oto stawił się na komendzie Mission Row, gdzie wziął udział w jednej z ostatnich rekrutacji na nowych członków Los Santos Police Department. Po krótkim stażu w roli rekruta i uczestniczeniu w akademii policyjnej, został oficjalnie przyjęty do jednostki jako pełnoprawny funkcjonariusz policji - otrzymał stopień kadeta i odznakę o numerze 513. "Bagieta" bez większego problemu zaliczył wszystkie swoje szkolenia, a także zdał egzamin, co pozwoliło mu na awans na stopień oficera - obecnie jest już Oficerem II Stopnia i legitymuje się 422 numerem odznaki, przejętym po Francisie Boomerze, swoim koledze, z którym razem był kadetem, a który chwilę wcześniej zrezygnował ze służby w jednostce. Głównym priorytetem Louisa w policji jest łapanie przestępców za przestępstwa związane z narkotykami, stąd też należy do nieoficjalnej jednostki antynarkotykowej KINOL, utworzonej przez Bazyliusa Kwiekusa.

Galeria

Do uzupełnienia

Pojazdy

  • Dinka Sugoi
  • Penumbra FF

Cytaty

"Jak mi nie pójdzie w PD to z tą fryzurą mogę robić za poziomicę na budowie." - o swojej charakterystycznej fryzurze, przez którą nazywany bywa "Rutkowskim".

Ciekawostki

  • Louis jest uczulony na kawę.
  • Louis po przylocie do Los Santos mówił z wyraźnym francuskim akcentem, jednakże na rzecz płynnych komunikatów radiowych w policji nauczył się lepiej języka angielskiego.
  • Był dawniej kucharzem i prowadził dobrze prosperującą restaurację, jednak znudziła mu się praca w branży gastronomicznej.

LSPD

Advertisement