5city Wiki
Advertisement

ℹ️️

Lucas Frostbite jest postacią odgrywaną przez galicjusz13.

Ogólny opis

Lucas zazwyczaj jest osobą opanowaną raczej wycofaną przy obcych. Przy bliższych znajomych jest o wiele bardziej otwarty i często zaczyna mu się odklejać i droczy się z nimi. Jeśli jest okazja do poddymienia dla zabawy i wie, że nikomu się nic przez to nie stanie to nie przepuści tej okazji. Jeśli ktoś zaczyna startować do jego bliskich to stoi za nimi murem i jedynie wtedy wejdzie w awanturę, sam raczej nie zaczyna chyba, że ktoś mocno go wyprowadzi z równowagi chociaż wtedy woli się wycofać jeśli jest opcja, po prostu nie chce żeby inni musieli przechodzić przez to samo/ podobnie co on.

Dzieciństwo

Urodzony i wychowany w Toronto prowincji Ontario, Kanadzie od zawsze miał smykałkę do rysowania, głównie przez wpływ jego dziadka który tak naprawdę zapoznał go z rysowaniem i nauczył podstaw. Z dziadkami od zawsze był blisko, głównie przez czasochłonną pracę jego rodziców którzy by nie zajmować sobie głowy pierworodnym, często wysyłali go na wieś, właśnie do nich, by się nim zajmowali. To właśnie oni mieli główny wpływ na to jakim człowiekiem stał się Lucas, na to, że więcej empatii pokładał w stosunku do zwierząt niż do ludzi. To właśnie przez polecenie dziadków i ich opowiadań jak za młodu byli w scoutach i jakie ciekawe akcje się działy (np. dziadek uciekał przed niedźwiedziem jak był w trakcie robienia jednej sprawności czy akcje podkradania flag z obozu obok). Jako mały dzieciak dołączył do jednej z okolicznych drużyn przez co po paru latach nauczył się różnych ciekawych rzeczy np. węzły, podstawy survivalu, kuchnia polowa, samoobrona czy szyfry i dało mu pole do rozwoju gdzie zajął się fotorelacją i prowadzeniem strony swojej jednostki przez co wciągną się jeszcze w grafikę komputerową. W dzieciństwie uczęszczał na zajęcia artystyczne na właśnie których poznał Kylie. Dwójka dzieciaków bardzo szybko stała się dobrymi przyjaciółmi, lecz jak to bywa, ich drogi się rozeszły w momencie gdy oboje wybrali się na studia.

Galeria

Do uzupełnienia

Fan arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

Do uzupełnienia

Ciekawostki

  • W sytuacjach stresowych reaguje śmiechem.
  • Był kiedyś scoutem (szyfry, węzły,  jedzenie szyszek to dla niego norma).
  • Ma uprawnienia ratownika pierwszej pomocy (też z jednostki scoutów).
  • Musi przyjmować 1 tygodniowo leki w formie zastrzyków (ma na to papiery od lekarza jeszcze z Toronto).
Advertisement