5city Wiki
Advertisement
Sezon 1

ℹ️️

Luke Milosevich to postać, którą odgrywa paprycjuszek_.

Ogólny opis

Luke Milosevich jest funkcjonariuszem policji, który do miasta Los Santos przybył z bardzo daleka, bowiem aż z Kosowa, gdzie się urodził. Uważa się on za osobę zdeterminowaną, nie bojącą się pracy w departamencie policji, ponieważ jednostka Los Santos Police Department nie jest jego pierwszym zetknięciem z pracą funkcjonariusza. Jak sam twierdzi, wszedł już w tę policję troszeczkę, ponieważ od pewnego czasu służył w sąsiednim, bardziej otwartym dystrykcie, jednakże postanowił spróbować swoich sił także tutaj, by rozwinąć dotychczas nabyte przez siebie umiejętności. Dzięki służbie w nowym dla siebie miejscu, chciałby stać się lepszym człowiekiem, mogącym jeszcze skuteczniej pomagać chronić miasto i zamieszkujących je obywateli. Z tego właśnie powodu zgłosił się na rekrutację do LSPD, stawiając się w tym celu na komendzie Mission Row. Jego rozmowę kwalifikacyjną przeprowadzali Szef Policji Sonny Rightwill, jego Asystent Alex Andrews oraz Komendant Dante Capela. Już podczas rozmowy Luke zaplusował u rekrutujących go osób - wypowiadał się płynnie i szczerze, w sposób niesztampowy i zaciekawił ich swoją osobowością.

Jest osobą rozmowną, lubiącą nawiązywać kontakty międzyludzkie, ponieważ twierdzi, że człowiek dużo może nauczyć się od innej osoby - obserwując ją i naśladując jej zachowania, ponadto druga osoba zawsze może komuś w czymś pomóc, doradzić mu, nakierować na coś. Za bardzo istotną rzecz w pracy funkcjonariusza policji uważa współpracę pomiędzy poszczególnymi jednostkami, a także umiejętność schowania do kieszeni swojej dumy i podporządkowania się osobom z większym doświadczeniem lub autorytetem, osobom mogącym być głosem rozsądku w danej sytuacji. Gdyby mógł nie podejmować się w swojej pracy jednej konkretnej rzeczy, byłyby to z pewnością patrole wodne, ponieważ Luke cierpi na lekką chorobę morską. Nie wpływa to jednak na prowadzenie przez niego pojazdów, ani nie dotyczy przemieszczania się samolotami, Nie jest to jedyna dolegliwość, z którą się zmaga - z powodu krzywego zgryzu zdarza mu się niewyraźnie mówić, przez co nie każdy zawsze jest w stanie go zrozumieć. Jego bratem jest Patt Ology, znany w mieście gangster.

Luke bez większego problemu dostał się do drugiego etapu rekrutacji, czyli akademii policyjnej, gdzie trafił do grupy czwartej, niebieskiej, prowadzonej przez Gregory'ego Montanhę i pomagających mu Chucka Morrisa, Lilly Swallow i Mię Clark. Jak w przypadku rozmowy kwalifikacyjnej, także i tutaj szybko wyróżnił się spośród innych kandydatów swoim pozytywnym podejściem do życia, zaplusował także znajomością kodów radiowych, co pozwoliło mu wygrać jedno z zadań, czyli konkurs 1 z 10. W kolejnych dniach nie popełniał większych błędów i pomimo tego, że nie mógł uczestniczyć w ostatnim dniu akademii, FTO nie mieli wątpliwości, że należy dać mu szansę zaistnienia w jednostce. Tak więc się stało i Luke 20 lutego 2022 roku oficjalnie dołączył do LSPD jako Kadet z 502 numerem odznaki.

Galeria

Fan Arty

Do uzupełnienia

Pojazdy

Do uzupełnienia

Cytaty

  • "Będą dudnić." - o zbliżającej się strzelaninie.
  • "My tu z szefem kongo robimy."

Ciekawostki

  • Ma krzywy zgryz, przez co niewyraźnie mówi.

LSPD

Advertisement